Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами

Lexus отбелязва 25-ата годишнина на „December to Remember“ - кампания, която служи като основен елемент от маркетинговата стратегия на автомобилния производител от създаването си през 1999 г., с разкриването на две нови реклами, предназначени да събудят ваканционна носталгия, пише Marketing Dive.
Първият 45-секунден спот „Писмо“ („Letter”) показва огромните усилия, които полага едно семейство, подпомогнато от своите автомобили Lexus, за да помогне на младо момиче да достави писмо до Дядо Коледа. Клипът проследява дуото майка-дъщеря, докато пристигат в пощата, за да доставят писмо за Дядо Коледа, само за да разберат, че мястото е затворено. Използвайки интелигентния асистент на Lexus NX, майката се обажда по телефона на чичо Брайън, който пристига с Lexus RX, за да помогне на писмото да се движи. Накрая виждаме как семейството спира до дядото на дъщерята в неговия Lexus GX. Порив на вятъра отвява писмото, преди тя да успее да го предаде, но когато се събужда на следващата сутрин с ново пиано, тя възкликва: „Той наистина получи писмото ми!“
„Прогноза“ („Forecast“) разказва историята на метеоролог, заседнал в офиса поради зимна буря, преди да бъде изненадан от неочаквани гости. Видеото започва с метеоролог, който заявява на своите слушатели, че ще остане в офиса заради продължаваща зимна буря. След това обаче той е изненадан, когато приятелите и семейството му отиват да празнуват с него с помощта на техните автомобили Lexus GX, TX и LX.
Спотовете ще се излъчват по кабел, разширения за цифрово излъчване и спортни програми, включително „Футбол в четвъртък вечер“ на Amazon. В допълнение към тях, Lexus ще си партнира със създатели на съдържание, за да споделят тематични творения на Lexus за своите социални медии.
В допълнение към „December to Remember“, който служи като ключов принос за идентичността на марката Lexus, кампанията също така постави стандарт в автомобилната индустрия, за да се съсредоточи не само върху маркетинга на продукти, но и върху създаването на запомнящи се моменти, добавя изданието.
„Ние в Lexus вярваме, че когато наистина разбираме хората, можем да създадем невероятни продукти и преживявания за нашите гости. Този ориентиран към човека подход ръководи нашата кампания „December to Remember“ всяка година, като ни тласка да създаваме завладяващи истории за нашата публика“, каза Синтия Тенхаус, вицепрезидент на маркетинга на Lexus, в изявление.
Lexus ще завърши кампанията си по-късно този сезон, като си партнира със създателите на съдържание, за да разработи „неочаквани творения на Lexus“, които да бъдат споделяни с публиката в социалните медии, включително ядливи дизайни от Мариан Саркисян и ледени скулптури в реален размер от Марко Ернандес.
Източник: Джесика Дейоза Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
|
|
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
Наука и Здраве |Проучване: Ограничаването на приема на захар през първите две години от живота е полезно за сърцето
Наука и Здраве |8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум |Северна Корея е откраднала милиарди долари в криптовалута и от технологични фирми
Свят |Акциите на SAP се обръщат надолу след нова прогноза за бизнеса с облачни услуги
Бизнес |Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
България |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Наука и Здраве |Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
8-и банково-финансов форум |Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Енергетика |8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-и банково-финансов форум |8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
8-и банково-финансов форум |ЕС преосмисля климатичната си стратегия
ЕС |

Коментари
Няма въведени кометари.