LinkedIn представи банер от ново поколение

LinkedIn представи банер от ново поколение

Социалната мрежа за професионалисти LinkedIn представи нов вид банер в услуга на b2b рекламирането, съобщава AdWeek.

Business-to-business рекламирането или b2b обикновено се реализира в интернет чрез банери, които са сравнително скучни и незабелязвани от широката аудитория. В тях най-често се показват графики. Или пък се посочват неразбираеми термини и акроними от индустрията на фирмата рекламодател, които само тясна целева бизнес аудитория може да разчете.

Новият банер на LinkedIn е по-атрактивен. Той е първият й рекламен продукт след като придоби миналата година интернет платформата за споделяне на съдържание SlideShare. Когато потребителите кликнат на него пред тях се появява прозорец, в който могат да разгледат слайдове в самия банер, прелиствайки ги като страници, без да са пренасочвани към нова уеб-страница. Ще има и опция слайдовете да се разглеждат на цял екран. В тях ще може да се слага и линк, водещ към сайта на презентиращата компания рекламодател. Чрез тази връзка те ще могат да разберат повече, ако желаят.

„Вълнуваме се от тази интеграция, защото знаем, че презентациите са чудесен начин да се образова, ангажира и дори забавлява публиката. Освен това тестваме още настройки, които ще дадат на брандовете възможността да събират връзки директно от съдържанието SlideShare и да разширяват обхвата си чрез социални жестове, включително харесвания и споделяния”, коментира мениджърът продуктово осребряване в LinkedIn Авиад Пинковезки в блога на компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ