От бележката до голямата идея или как съдържанието може да популяризира нов продукт

 От бележката до голямата идея или как съдържанието може да популяризира нов продукт

От бележката до голямата идея или как съдържанието може да популяризира нов продукт

Представете си, че сте работили усилено, за да създадете нов продукт, който може да реши проблемите на вашите клиенти. Сега е време да поработите преди стартирането, за да разпространите този продукт, да го представите пред публика и да подчертаете основните му предимства. Имате нужда от маркетинг на съдържание, за да задействате и увеличите продажбите и да увеличите осведомеността за марката.

Помислете за основните предимства на използването на съдържание за популяризиране на вашия продукт. 

1. Подобрена информираност за марката 

Висококачественото съдържание привлича повече плащащи клиенти и подобрява репутацията на вашата марка. Преминаването отвъд подхода за твърда продажба за създаване на образователно съдържание, свързано с вашата продуктова ниша, ще повиши познаваемостта на марката и удовлетвореността на клиентите.

2. По-добра ангажираност на потребителите 

Проницателното, ориентирано към клиента съдържание е чудесен инструмент за рекламиране на вашето ново решение. Казуси от практиката, видеоклипове с инструкции и семинари ще ви помогнат да запазите интереса на вашата аудитория към вашия нов продукт.

3. Разширена целева аудитория 

Освен привличането на лоялни клиенти към ново решение, съдържанието може да ви помогне да разширите целевата си аудитория чрез различни маркетингови канали, като социални медии, блогове, имейли и събития. Можете да взаимодействате с клиенти и потенциални клиенти, като им предлагате уебинари, статии, подкасти, инфографики, бели книги и др.

4. По-високи проценти на реализация 

Според доклад на Social Media Examiner 58% от търговците твърдят, че писменото съдържание, като публикации в блогове и електронни книги, се представя по-добре от изображения и видеоклипове. Отнема обаче известно време, за да видите резултатите от маркетинга на съдържанието, така че е изключително важно да бъдете търпеливи и да продължите да генерирате ценно съдържание.

Етапите на популяризиране на нов продукт с маркетинг на съдържанието 

1. Дефинирайте проблем 

Като за начало трябва да проучите, за да идентифицирате проблем, с който се сблъскват вашите клиенти, и да им покажете как вашето ново решение ще подобри живота им. Защо вашата аудитория трябва да се интересува от вашето предложение? Жизненоважно е да бъдете фокусирани върху клиента, като приведете решението си в съответствие със ситуация от реалния живот, тъй като това гарантира, че вашата аудитория ще разбере стойността на вашата оферта.

2. Създайте и обявете нов продукт 

По време на този етап, докато продуктовият екип изгражда решение, маркетинговите специалисти създават образователни материали, които показват на клиентите как да използват продукта и събират обратна връзка, за да усъвършенстват решението. Предприемането на следните стъпки ще предизвика интереса на вашите клиенти:

  • Дайте анонс за уникалните характеристики на продукта: Информирайте абонатите си за предстоящото стартиране и ги дразнете с някои уникални характеристики на вашето решение. Можете да използвате публикации в социални медии, бележки в блогове и имейли.
  • Обявете пускането на продукта: Заинтригувайте още повече клиентите, като им кажете за функции, които все още не сте споменали. Не забравяйте да включите няколко привличащи вниманието снимки на продукта. Това е фантастично време за предлагане на съдържание като уебинари, демонстрации на продукти на живо, публикации, препоръки от лидери на общественото мнение, съобщения за пресата и материали с инструкции.
  • Осигурете съдържание за пускане на продукта: Кажете на абонатите си, че продуктът е пуснат и обяснете как да го получат. Използвайте своя блог, социални медии и имейл съобщения, за да привлечете възможно най-много потребители.
  • Последващи действия: Някои клиенти може да забравят или пропуснат част от вашето съдържание. Напомнете им по имейл, че все още могат да проверят новата ви версия.

3. Продължете да рекламирате 

След успешно стартиране все още имате работа за вършене. Продължете да подхранвате аудиторията си с образователно съдържание, което описва характеристиките на вашия продукт и позволява на клиентите да извлекат максимума от него. Препоръчваме да публикувате две до три части от съдържание седмично между четири и шест седмици след датата на стартиране.

Създаването на добре проектирано съдържание, което да помогне на клиентите да решат проблемите си и да развият трайни взаимоотношения с вашата аудитория, е жизненоважно. Създаването на съдържание е важна подготовка за превръщането на вашата идея в завършен продукт.

Споделяме нашия опит, за да демонстрираме как нашата платформа за дизайн на имейл си проправи път от обикновена бележка до електронна книга за игровизация на имейл.

Стъпка 1. Бележки 

Бележките са чудесен начин за първоначална комуникация с вашата аудитория и събиране на отзиви за идеята ви за нов продукт. Това съдържание се пише бързо и се споделя с читателите веднага.

Записахме видеоклип, който сподели нашите мисли относно използването на имейл gamification (игровизация, геймификация). След това създадохме публикация във Facebook, която сподели опита на някои, които са се възползвали от нея. И накрая, публикувахме бележка в нашия блог, представяща първокласни примери за игровизация на имейл.

Стъпка 2. Статии 

Статиите са много по-изчерпателни от бележките. Това съдържание обхваща тема от различни ъгли и ви позволява да развиете идея. В нашата статия обсъдихме важността на имейл игровизация, споделихме резултати от други компании и подчертахме чертите на добрата игра (предоставяйки примери).

Стъпка 3. Мащабиране 

Основната цел на този етап е да разпространите вашето съдържание до по-широка аудитория. Можете да направите това чрез публикации на гости, бели книги, подкасти, стрийминг на живо, семинари и уебинари. Чудесен момент е да актуализирате предишните си статии с нови данни, да създадете контролни списъци за клиентите, за да им помогнете да извлекат максимума от вашия продукт и да провеждате интервюта и проучвания.

След като изпратихме на нашите абонати нашия първи геймифициран имейл, продажбите ни се увеличиха с 200%. След това изпратихме геймифициран великденски имейл, който генерира повече продажби от неговата HTML версия. Накрая изпратихме имейл последователност до повече от 100 000 абонати.

Стъпка 4. Решение на какъв проблем дава вашия продукт  

На този етап е време да идентифицирате решението на вашия продукт за даден проблем, да споделите ръководства, които демонстрират как работи продуктът и да създадете семинари и курсове.

След като определихме нашето продуктово решение (т.е. механика на геймификация, източници на данни и услуга за данни), създадохме разнообразно съдържание с инструкции, помолихме други марки да го използват, събрахме техните отзиви, усъвършенствахме продукта и създадохме ръководство за геймификация на имейл. Проведохме и семинар, за да споделим контролен списък и да покажем как да използваме геймификацията.

Стъпка 5. Електронна книга

Този етап организира всички материали и знания, които сте събрали. Нашата електронна книга обхваща формализирането на проблема, изследователските методи, научната новост, уникалността на нашия продукт, анализ на резултатите и одобрение.

Тя включва също теоретични и практически материали, социално доказателство, съвети как да използвате правилно имейл геймификацията и готови за използване техники. Написахме също прессъобщение, интервюирахме влиятелни хора и бяхме домакини на няколко семинара.

Източник: Дмитрий Кудренко за entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ