Пътят на кампанията: Hello на Colgate-Palmolive прави ежедневието по-вълшебно
Ярки цветове и по-смели твърдения изпълват рафтовете с пасти за зъби, тъй като марките се обръщат към авторитети, насочени към възрастни („четирима от петима лекари…“) и деца (чрез супергерои и принцеси). Hello на Colgate-Palmolive се опитва да възприеме различен подход, за да направи пространството за лична грижа по-привлекателно, от едноименния си поздрав с малки букви без сериф до други модерни дизайнерски елементи.
Марката, която Colgate-Palmolive придоби през 2020 г., продължава тази мисия с „Everyday Yay“, кампания, която се стреми да внесе малки моменти на радост и причудливост в ежедневието на потребителите. Кампанията включва три спота и ще се проведе чрез видео и социални платформи. Създаден е в сътрудничество с независимата агенция Walrus, пише Marketing Dive.
„Като марка, Hello е много ориентирана към дизайна. Те са забавни, внимателно изработени продукти и имат страхотен вкус, така че искахме да донесем тази магия на нашите потребители”, каза Кристен Бабкес, старши директор на интегрирания маркетинг на марката в Colgate-Palmolive.
Всяко място подчертава различен продукт по различен начин. На място за детска паста за зъби Unicorn Sparkle с вкус на дъвка, лента от тапети оживява и разгръща дъга в целия дом.
За пастата за зъби против плака и избелващата паста на марката, мястото е изцяло бяла баня в ярки синьозелени нюанси, от стенни плочки до пижами на герои. На трето място, ухание на сладък кокосов дезодорант вдъхва живот на шепа играчки за баня.
„Нашата задача беше да направим светското магическо – да влеем малко радост в тези рутинни моменти“, каза Дийкън Уебстър, главен творчески директор на Walrus, в коментари по имейл. „Като екип искахме да се уверим, че „магията“ във всяко място е правилният вид Hello magic и да намерим тази „зона на Златокоска“ на не твърде голяма фантазия и не твърде реален живот.“
За да намерите точния баланс между фантазия и реален живот, всяко място илюстрира стойностно предложение по причудлив начин. Фокусираното върху децата място трябва да улови игривостта на вкуса и да демонстрира как миенето на зъбите може лесно да се превърне в момент, който децата очакват с нетърпение. По подобен начин мястото за паста за зъби, насочено към възрастни, показва как една малка рутина може да бъде ободряващ начин за започване на деня, докато рекламата на дезодоранта включва уникалния свеж аромат на марката.
Духът на марката се проявява в места, които удвояват чистия, съвременен и достъпен дизайнерски стил на Hello. Както Hello, така и Walrus работиха, за да поддържат тази естетика чрез декори, кастинг и производствена стойност, каза Уебстър. Предоставянето на безгрижно забавление в рекламите и на рафтовете помага на Hello да пробие сред потребителите.
„Да бъдем достъпни, игриви и човечни е в основата на нашата идентичност и това ни дава невероятна творческа свобода да се откъснем от типичните конвенции на категорията. Това ни позволява да бъдем смели и изразителни по начини, които не са обвързани от традиционните индустриални норми“, каза Бабкес.
Източник: Крис Кели за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.