5 прости трика за съживяване на имейл маркетинга

5 прости трика за съживяване на имейл маркетинга

Вашата честота на кликване на имейл маркетинг не е това, което беше? Причината може да е лоша доставка на имейл. Средната честота на кликване във всички индустрии е 2,62% според Mailchimp. Ако процентът ви е далеч под този показател, струва си да погледнете отново стратегията си за имейл маркетинг.

Въпреки че достигането до входящата кутия включва цял набор от най-добри практики, има няколко прости настройки, които можете да направите, за да избегнете ужасяващата папка за спам или нежелана поща.

Какво е доставка на имейл? 

Доставката на имейл се свежда до броя имейли, които успешно достигат до входящата кутия. За разлика от стриктната доставка на имейли, показателят за доставка не отчита имейлите, които попадат в спама.

За да се свържат с аудиторията си и да увеличат приходите, специалистите по имейл маркетинг се фокусират върху това да помогнат на своите имейли да стигнат до входящата кутия. Това е мястото, където те имат шанс да се свържат с клиенти и също така да увеличат реализациите.

Нека разгледаме някои от най-добрите практики, които успешните търговци на имейли използват, за да получат своите имейли във входящата кутия.

Пуснете потенциалните клиенти, които никога не кликват 

Големият имейл списък се равнява на голяма възвръщаемост на инвестициите, нали? Това е един от най-често срещаните митове за имейли и вреди на много компании. Разбира се, с нарастването на списъка ви може да видите повече покупки. Това обаче е вярно само ако вашата база данни е здрава и ангажирана.

Задържането на абонати, които никога не кликват върху вашите имейли, саботира възможността за доставяне на вашия имейл. Съобщението, което изпращат до доставчиците на пощенски кутии е, че вашето съдържание е неуместно, така че защо трябва да е във входящата кутия?

На всеки три до шест месеца преразглеждайте процента си на ангажираност и сегментирайте пасивните абонати. След това се опитайте да ги ангажирате отново с мощна оферта или ги премахнете изцяло от списъка си.

Коригирайте степента на отпадане 

Отпаданията са една от най-честите причини имейлите да се филтрират като спам. Високата степен на отпадане ви кара да изглеждате небрежни, дори незаконни и ще ви прати по пътя на спама за миг. Нещо повече, игнорирането на отпаданията може да накара вашия доставчик на имейл услуги (ESP) да спре вашия акаунт. ESP (като Mailchimp, Constant Contact или AWeber) не искат опетнена репутация, така че тези компании ще наложат правила срещу подобно на спам поведение.

Ако повече от 2% от кампаниите ви се върнат, време е да преоцените имейл списъка си. Няма смисъл да поддържате остарели контакти в системите си — изтрийте ги и доставката на вашия имейл ще се увеличи. След това, за да предотвратите ново увеличение на отпаданията, помислете за редовно почистване на списъка си.

Идентифицирайте други лоши данни, които може да използвате 

Невалидните контакти са най-разпространените видове имейли, които се крият в базите данни и засягат възможността за доставка на имейли. Те обаче не са единствените.

През 2022 г. ZeroBounce идентифицира повече от пет милиона имейл адреса за еднократна употреба във всички бази данни, които обработва. Имейлите за еднократна употреба имат висок риск от отпадане, много от тях се самоунищожават за кратко време.

Освен това списъците с имейли могат да придобият много ролеви имейл адреси, които също са рискови за доставката на вашия имейл. Базираните на роли контакти, като contact@companyname.com, принадлежат към група хора в организация. Някои от тези хора може масово да изтрият имейли и дори да ги докладват за спам, така че не е добра идея да ги държите в списъка си. Вместо това използвайте имейл верификатор, за да ги откриете и премахнете (както и други нежелани данни).

Придържайте се към съдържанието, което сте обещали 

Когато се опитвате да коригирате доставката на имейл, може да пренебрегнете важността на съдържанието. Но съдържанието на вашите имейли играе драматична роля във вашата ангажираност - гарантирането на неговата уместност е от ключово значение.

Първо сканирайте имейлите, които сте изпратили през последните три месеца. Те ли са това, което обещахте при регистрацията? Също така, изпращате ли ги редовно? Най-добре е да се придържате към вашата ниша и към график за изпращане. Ако сега не е така, преразгледайте подхода си.

Друга мисъл, която си струва да обмислите: Как можете да направите съдържанието си още по-завладяващо? Помислете за интервюиране на експерти, запълване на вашите текстове с повече препоръки, вграждане на видеоклипове и GIF файлове и дори коригиране на вашия дизайн. Ангажираността и възможността за изпълнение вървят ръка за ръка, така че всичко, което кара хората да си взаимодействат, си струва да се преследва.

Помислете за друг доставчик на имейл услуги 

Това, което правите като подател на имейл, оказва най-голямо влияние върху възможността за доставяне на вашия имейл. Вашият ESP обаче също споделя част от отговорността. След като изберете ESP, вие ще споделяте неговата репутация, така че се уверете, че сте избрали компания с добра репутация.

Преди да се регистрирате за платен план, помислете дали да не се възползвате от безплатен пробен период. По този начин виждате какво е да провеждате кампания на новата платформа и дали това прави разлика във вашите показатели. Също така, не се колебайте да попитате новия си доставчик какво прави, за да осигури най-добра доставка на имейл. И накрая, четенето на няколко отзива, преди да се ангажирате, може да ви помогне да вземете най-доброто решение.

Източник: Ливиу Танасе, Основател и главен изпълнителен директор на ZeroBounce, за entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ