5 лесни практики за по-добро дигитално присъствие

5 лесни практики за по-добро дигитално присъствие

5 лесни практики за по-добро дигитално присъствие

Силното дигитално присъствие не е само най-добрата практика. Това е от съществено значение, когато става въпрос за разрастване на вашия онлайн бизнес, пише Стефен Шебеста в статия за Inc.com.

Когато бизнесът за първи път мигрира онлайн, създаването на целева страница и онлайн магазин бяха основни приоритети. Сега, през 2022 г., когато броят на потребителите, пазаруващи онлайн, достига най-високите си нива за всички времена, малките предприятия трябва да се съсредоточат върху онлайн опита на своите клиенти.

Създаването на значими допирни точки с вашите клиенти може значително да подобри преживяването им с вашата марка. Можете да постигнете това чрез имейли, текстови съобщения, съдържание в социалните медии или дори видео разговори. 

Ето пет лесно приложими практики за подобряване на вашето дигитално присъствие и по-висока ангажираност на клиентите.

Споделете правилното съдържание в точното време чрез автоматизация на имейл 

Автоматизацията на имейл е процесът на изпращане на автоматизиран имейл или серия от имейли в отговор на предварително определено условие за задействане - и това е една от най-ефективните стратегии, които всеки бизнес може да приложи. Той подобрява изживяването на клиентите чрез предоставяне на навременно персонализирано съдържание. Изоставени колички, писма за рожден ден или пощенски съобщения за добре дошли са идеални сценарии за използване на автоматизация на имейл с правилния работен процес.

Чрез автоматизацията на имейл вие получавате способността да създавате индивидуална имейл кореспонденция въз основа на взаимодействията с клиенти, които могат да изградят по-дълбоки взаимоотношения, да подобрят ангажираността и да увеличат продажбите. Това е ефективно, тъй като изпращате правилното съобщение в точното време по време на пътуването на клиента към покупката.

Ангажирайте клиентите в социалните медии 

Социалните медии са ключова точка на контакт с клиентите, която ви позволява да изградите ангажираща общност и да наблюдавате взаимодействията с вашата марка. Важно е да поддържате активно социално присъствие, за да поддържате марката си водеща и достъпна за нови и съществуващи клиенти. Например, чрез активно управление на общността в социалните медии, вашата марка ще може да отговаря на отзиви или оплаквания своевременно.

Изберете ключовите социални платформи, където вашата целева аудитория и клиенти са активни и съсредоточете усилията си там, вместо да се опитвате да бъдете на всяка платформа, която може да не е подходяща за вашата марка.

Свържете се с потенциални клиенти в реално време с чат на живо 

След като имате клиенти на уебсайта си, изведете взаимодействията с клиентите на следващото ниво, като създадете безпроблемно изживяване чрез чат на живо. 73% от клиентите смятат, че чатът на живо е най-задоволителната форма на комуникация с марка. Големи или малки предприятия могат лесно да включат функции за чат на живо, за да осигурят по-бърза поддръжка на клиенти и да установят директна комуникация с посетителите на уебсайта. Чатът на живо се свързва с посетителите на уебсайта в реално време, за да подобри изживяването и ангажираността на клиентите, както и да увеличи продажбите ви.

Насочете се към клиенти с маркетингови кампании на WhatsApp 

Маркетинговите кампании на WhatsApp са на път да се превърнат в новия инструмент "It" за комуникация с клиенти. Изпращайте точно насочени кампании с текст, уеб връзки, изображения и видео съдържание до големи сегменти от вашите контакти.

С над 2 милиарда активни потребители на WhatsApp по целия свят, само този канал ви дава достъп до голяма, неизползвана аудитория. Все повече и повече потребители търсят индивидуални взаимодействия и персонализирано маркетингово съдържание. Говоренето в WhatsApp кара клиентското изживяване да се усеща повече като чат с приятел.

Създавайте по-добри връзки с насрочени онлайн срещи 

Когато сте фокусирани върху превръщането на посетителите на уебсайта в нови клиенти, понякога на запитвания може да се отговори най-добре при обаждане. Продължителният обмен на имейли може да предизвика търкания, ако на въпросите не се отговори навреме. Така че, точно когато клиентите изпитват най-голям интерес към вашия продукт, осигурете им възможност да се свържат директно чрез планирана среща.

Бизнесите, базирани на услуги, могат да използват инструменти като MeetFox, за да се свързват с нови клиенти онлайн от всяко устройство, да споделят екрани и да записват сесии за бъдещи подобрения и обучение. Добавянето на бутон за планиране към комуникациите е просто и не се ограничава само до уебсайтове - можете да добавите бутон и към вашите социални медии и подпис на имейл.

Изграждането на вашето онлайн присъствие отнема време. С ориентираност към клиентите и лесни за използване инструменти като автоматизация на имейл, чат на живо, кампании в WhatsApp и планиране на срещи, вие сте на път да изградите по-дълбоки взаимоотношения с клиентите и засилено дигитално присъствие за вашия бизнес.

Източник: Стефен Шебеста, главен изпълнителен директор и вицепрезидент на корпоративното развитие в Sendinblue, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ