Бъди своя собствена медийна компания

Бъди своя собствена медийна компания

Започвате нов бизнес и вече разполагате със страхотен продукт, като даже сте решили на кого трябва да го предлагате. След като вече сте готови да приемате поръчки и да запознаете клиентите с естеството на работата си, то единственото, което ви остава е да реализирате своя маркетингов план. В миналото това беше много по-лесно, отколкото сега. И все пак не бива да се отчайвате, защото има и евтини начини, по които можете да го осъществите стига да приемете един факт: И вие сте медия сами по себе си!

• Социални промени

Един на всеки 11 души по света има профил във Facebook. А със сигурност почти всичките ви познати и приятели използват електронните си пощи като начин за кореспонденция и са свързани с поне една от социалните мрежи. Това означава, че вашите потенциални клиенти и всички други контакти, с които искате да се свържете, използват тези инструменти, за да общуват, информират и забавляват наред с всички останали. Така че, не губете време, а бързо намерете начин да ги впечатлите.

• Създаване на алтернативи

Ако искате да достигнете до хората, където и да се намират те в момента, то използвайте e-mail кореспонденцията. Макар че някои я смятат за отживелица, тя все още е най-добрият начин за комуникация между търговец и потребител. От изключителна важност обаче е да не интерпретирате грешно този метод и начина, по който се работи с него. Вместо да изпратите скучен бюлетин, пълен с промоции, то напишете кратко писмо (в рамките на 500 знака), в което предлагате нещо повече от „артикула на седмицата“.

Създаването на собствен блог, в който да пускате собствени статии и мнения също е добро начало. Ако съумете да използвате и видео към материалите си, то шансът да привлечете вниманието на хората е доста голям.

• Находчивост

Ако искате да не се натрапвате на хората, то опитайте се да събудите интереса им  като предложите интригуваща информация свързана с вашия продукт или услуга, която същевременно да отговаря и на техните вкусове. Постарайте се да използвате въображението си във всяка една ситуация, в която попадате. Това ще ви даде стимул да бъдете креативни във всяко едно естество на бизнеса.

• Всичко зависи от вас

Имате шансът да спечелите вниманието на бъдещите си клиенти като ги конвертирате от обикновена публика в една общност, а защо не и в лоялни купувачи. Това обаче е процес, който отнема малко пари, но изисква повече внимание и грижа. Не можете просто да запалите страстта в тях и да се надявате нещата да се случат от само себе си. Всичко в бизнеса опира до това до колко сте заинтересовани да гоните собствения си успех.

Крис Брогън, президент на Human Business Works, компания занимаваща се с консултански услуги. Освен това е и съавтор на един от бестселърите на New York Times – “Trust Agents”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул