Бъди своя собствена медийна компания

Бъди своя собствена медийна компания

Бъди своя собствена медийна компания

Започвате нов бизнес и вече разполагате със страхотен продукт, като даже сте решили на кого трябва да го предлагате. След като вече сте готови да приемате поръчки и да запознаете клиентите с естеството на работата си, то единственото, което ви остава е да реализирате своя маркетингов план. В миналото това беше много по-лесно, отколкото сега. И все пак не бива да се отчайвате, защото има и евтини начини, по които можете да го осъществите стига да приемете един факт: И вие сте медия сами по себе си!

• Социални промени

Един на всеки 11 души по света има профил във Facebook. А със сигурност почти всичките ви познати и приятели използват електронните си пощи като начин за кореспонденция и са свързани с поне една от социалните мрежи. Това означава, че вашите потенциални клиенти и всички други контакти, с които искате да се свържете, използват тези инструменти, за да общуват, информират и забавляват наред с всички останали. Така че, не губете време, а бързо намерете начин да ги впечатлите.

• Създаване на алтернативи

Ако искате да достигнете до хората, където и да се намират те в момента, то използвайте e-mail кореспонденцията. Макар че някои я смятат за отживелица, тя все още е най-добрият начин за комуникация между търговец и потребител. От изключителна важност обаче е да не интерпретирате грешно този метод и начина, по който се работи с него. Вместо да изпратите скучен бюлетин, пълен с промоции, то напишете кратко писмо (в рамките на 500 знака), в което предлагате нещо повече от „артикула на седмицата“.

Създаването на собствен блог, в който да пускате собствени статии и мнения също е добро начало. Ако съумете да използвате и видео към материалите си, то шансът да привлечете вниманието на хората е доста голям.

• Находчивост

Ако искате да не се натрапвате на хората, то опитайте се да събудите интереса им  като предложите интригуваща информация свързана с вашия продукт или услуга, която същевременно да отговаря и на техните вкусове. Постарайте се да използвате въображението си във всяка една ситуация, в която попадате. Това ще ви даде стимул да бъдете креативни във всяко едно естество на бизнеса.

• Всичко зависи от вас

Имате шансът да спечелите вниманието на бъдещите си клиенти като ги конвертирате от обикновена публика в една общност, а защо не и в лоялни купувачи. Това обаче е процес, който отнема малко пари, но изисква повече внимание и грижа. Не можете просто да запалите страстта в тях и да се надявате нещата да се случат от само себе си. Всичко в бизнеса опира до това до колко сте заинтересовани да гоните собствения си успех.

Крис Брогън, президент на Human Business Works, компания занимаваща се с консултански услуги. Освен това е и съавтор на един от бестселърите на New York Times – “Trust Agents”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ