Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъди своя собствена медийна компания
Започвате нов бизнес и вече разполагате със страхотен продукт, като даже сте решили на кого трябва да го предлагате. След като вече сте готови да приемате поръчки и да запознаете клиентите с естеството на работата си, то единственото, което ви остава е да реализирате своя маркетингов план. В миналото това беше много по-лесно, отколкото сега. И все пак не бива да се отчайвате, защото има и евтини начини, по които можете да го осъществите стига да приемете един факт: И вие сте медия сами по себе си!
• Социални промени
Един на всеки 11 души по света има профил във Facebook. А със сигурност почти всичките ви познати и приятели използват електронните си пощи като начин за кореспонденция и са свързани с поне една от социалните мрежи. Това означава, че вашите потенциални клиенти и всички други контакти, с които искате да се свържете, използват тези инструменти, за да общуват, информират и забавляват наред с всички останали. Така че, не губете време, а бързо намерете начин да ги впечатлите.
• Създаване на алтернативи
Ако искате да достигнете до хората, където и да се намират те в момента, то използвайте e-mail кореспонденцията. Макар че някои я смятат за отживелица, тя все още е най-добрият начин за комуникация между търговец и потребител. От изключителна важност обаче е да не интерпретирате грешно този метод и начина, по който се работи с него. Вместо да изпратите скучен бюлетин, пълен с промоции, то напишете кратко писмо (в рамките на 500 знака), в което предлагате нещо повече от „артикула на седмицата“.
Създаването на собствен блог, в който да пускате собствени статии и мнения също е добро начало. Ако съумете да използвате и видео към материалите си, то шансът да привлечете вниманието на хората е доста голям.
• Находчивост
Ако искате да не се натрапвате на хората, то опитайте се да събудите интереса им като предложите интригуваща информация свързана с вашия продукт или услуга, която същевременно да отговаря и на техните вкусове. Постарайте се да използвате въображението си във всяка една ситуация, в която попадате. Това ще ви даде стимул да бъдете креативни във всяко едно естество на бизнеса.
• Всичко зависи от вас
Имате шансът да спечелите вниманието на бъдещите си клиенти като ги конвертирате от обикновена публика в една общност, а защо не и в лоялни купувачи. Това обаче е процес, който отнема малко пари, но изисква повече внимание и грижа. Не можете просто да запалите страстта в тях и да се надявате нещата да се случат от само себе си. Всичко в бизнеса опира до това до колко сте заинтересовани да гоните собствения си успех.
Крис Брогън, президент на Human Business Works, компания занимаваща се с консултански услуги. Освен това е и съавтор на един от бестселърите на New York Times – “Trust Agents”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.