Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Двете настроения на клиента
Каква е най-важната информация, която трябва да се посочи в рекламата на малкия бизнес? Цената? Видът на стоката? Бързото и любезно обслужване в компанията? Работното време? Гаранцията? Препоръките? Фактът, че бизнесът е семеен?
"Включете комбинация от посочените по-горе особености", съветва американското списание Entrepreneur. Според авторите малката фирма трябва да се съборазява с това, че клиентите по принцип са два вида – в преходно настроение и в емоционално настроение за пазаруване. Правилното рекламиране зависи от предвиждането на нагласата на по-голямата част от купувачите в момента преди покупката.
Всеки човек периодично попада в тези две настроения, наричани "двете роли на клиента". Някои хора се задържат повече във второто. (Може би ще се досетите, че познавате такива.) Други остават за по-дълго в първата роля. Успешните компании таргетират в рекламите си характеристиките, търсени от един от двата вида купувачи.
Клиентите в преходно настроение:
- се фокусират върху покупката в момента и не обръщат внимание на изгодните в бъдеще предложения;
- се страхуват неистово да плащат за поправка или да получат некачествена услуга;
- обичат да се пазарят и да сравняват.
- купуват, след като са обиколили няколко подобни магазина;
- обичат да прекарват време в пазаруване и не смятат часовете в обикаляне по магазините за безсмислено изгубени;
- нямат търпение да разкажат за изгодната покупка и са идеален обект за разпространение на маркетинга от уста на уста;
- се наслаждават на собственото си изследване и не се доверяват на консултанти.
Клиентите в емоционално настроение:
- се отнасят към днешната покупка като единствена за последните няколко месеца;
- се страхуват много да не направят погрешния избор;
- не харесват процеса на пазаруване и пазарене;
- включват времето за избор на покупката в цената на избрания продукт;
- са склонни да се върнат и да купят от същия магазин, ако останат доволни;
- търсят експерт, на когото да се доверят.
Имайте предвид тези две настройки на клиентите, когато създавате съобщението на рекламата си. Успех!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Революционна „супер“ ваксина може напълно да спре растежа и разпространението на рака
Наука и Здраве |Meta инвестира 1,5 милиарда долара в AI център за данни в Тексас
Компании |Администрацията на САЩ е упълномощила ЦРУ за тайни операции във Венецуела
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Уолстрийт вярва, че бумът в цената на златото и среброто далеч не е приключил
Финанси |Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Свят |Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Любопитно |Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Свят |Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Наука и Здраве |Времето: Остава облачно, сутринта и с мъгли
България |Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Свят |Палеонтолози откриха най-дългата пътека за разходки на динозаврите
Любопитно |На днешната дата, 16 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията

GROHE Dice: когато дизайнът срещне DIY и превърне ремонта на банята в бизнес казус с бърза възвръщаемост

Коментари
Няма въведени кометари.