Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Илияна Геошева оглавява маркетинга на Luxoft за Централна Европа
Маркетинг мениджърът на Luxoft България Илияна Геошева пое ръководството на маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е супервайзорска за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, лидер в разработката на софтуер и предоставяне на цялостни ИТ решения, съобщават от компанията
Като маркетинг мениджър за България, Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014 г. Към сегашното си портфолиото добавя и регионалния маркетинг за Централна Европа. Ключови за новата позиция са дейностите за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.
Илияна Геошева има над 12-годишен опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании. Илияна е магистър по бизнес, маркетинг и мениджмънт от университета "Проф. д-р Асен Златаров", Бургас. Водила е обучения и тематични семинари в Нов Български университет.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.