Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг съвет за българския пазар: Заложете на мобилното
Ако смятате да предприемете някакви маркетингови активности на българския пазар, съобразете се с мобилното.
Това съветва Спас Сливков, изпълнителен директор на OLX & Shedd за България. Спас бе един от участниците с презентация на организираното от списание "Мениджър" в София събитие за маркетинг под наслов "Brand New Marketing. Новите потребители. Новото съдържание. Новите мрежи".
Спас представи като своя осъществена мечта телевизионната реклама на OLX с добра кауза, за подпомагане на майките в България с репродуктивни проблеми.
Новата страст на Спас е Shedd - мобилно приложение само за мода, което старира през януари 2016 г.
Продължаваме да споделяме с читателите на сайта ни изказванията на участниците, техните тези, идеи и разкази от опит в маркетинга. Ето какво каза Спас Сливков.
...................
Във времето, когато Leo Burnett преди десетилетия лансира известната си кампания с мъжа каубой, рекламиращ цигарите Marlboro, постоянството е било най-успешната маркетингова стратегия и тя се е отплащала на рекламния пазар. Днес обаче имаме такова безкрайно изобилие от медийни канали, че някакви котки дори продават. Хората в маркетинга и рекламата не изненадващо са доста объркани какво да предприемат. Смятам, че в момента истината е някъде по средата - не може без постоянство на една марка, за да се установи. Но, в същото време, трябва и да се възползваш от промените в начина, по който медиите са консумирани. Без този достатъчно добър микс между двете неща просто няма как да се получи в наши дни.
Shedd е изключително нов продукт на пазара. Как го маркетирахме, за да получи широка разпознаваемост за много кратък период от време?
Shedd е едно място, което събира купувачи и продавачи на модни стоки. Основно,тези потребители са дамите. (Въпреки че тенденциите са доста на размиване мъжко-женско. Мъжете все повече обръщат внимание на външния си вид.) Нашата мисия е, че ние подкрепяме безотговорното пазаруване. В наши дни шопингът е забавление, прави се с приятели.
За 3 месеца, от 17 януари 2016 г., Shedd генерира 60 000 сваляния. Започнахме от въпроса кои са онези хора в България, които имат най-активно отношение към модата. Това са модни блогърки. Избрахме 6 от най-добрите в България. Срещнахме се с тях, присъединиха се към кампанията ни.
Продуктът е единствено и само мобилно приложение, той няма уебсайт. За разлика от OLX, например. Задавали са ми въпроса с тази стратегия не губим ли потребители. Отговорът е, че не можем да достигнем до всички и го приемаме.
57% от посещенията на OLX в последните месеци вече са само от мобилни устройства. Ето защо, ако трябва да дам съвет, той би бил: Ако развивате маркетингови инвестиции, ако сте медийна агенция, ако сте рекламна агенция, или сте в маркетингов отдел, и мислите как бихте могли да достигнете тези хора, които правят нещо в интернет, ако не се опитвате да ги достигнете чрез мобилното, правите нещо изключително грешно. Заложете на мобилното, в него са активните хора - с телефона в ръце.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.