Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-вдъхновяващите реклами 3
Драмата и героичната воля на парализирания от кръста надолу белгийски колоездач Марк Хериманс са в центъра на поредната вдъхновяваща телевизионна реклама на Johnnie Walker. Разказвали сме ви за тази история в новините с най-доброто от света на рекламата, които излъчваме всеки ден. Няма спор, тя е трогателна. Мотивира ни да се замислим колко дребни са тревогите ни. Затова я включваме като трети епизод в поредицата с най-вдъхновяващите реклами.
Силното, мъжествено излъчване и думите на Хериманс са един от поразителните примери за това как човек може да извиси ръст духом, дори да не може да ходи. Трагедията в живота на спортиста се случва на 28 януари 2002 г., когато при тренировка с колелото си той пада тежко на скали и къса важни връзки в гръбначния си стълб.
Инцидентът го сломява, но не след дълго белгиецът се изправя в битка със самия себе си, за да осъществи своята голяма мечта - да спечели международното състезание по колездене Ironman в Хавай. Докато е здрав, през 2001 г. финишира на шесто място. На следващата година, само 10 месеца след парализирането си Хериманс се състезава с колоездачите отново, като атлет със скоростна инвалидна количка, задвижвана на ръце. Участва всяка следваща година, докато през 2006 г. наистина печели състезанието.
В рекламата на Johnnie Walker Хериманс говори за постоянството, за това, че човек може да надвие обстоятелствата и че никой никога не бива да се отказва от мечтите си. Филмът е дело на британската агенция BBH и беше представен в края на 2010 г. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.