Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Особености на пазара на луксозни стоки в Китай
Китайците са влюбени в лукса. Фактът, че са обсебени от него е възможност, която не е за изпускане от страна на марките. Но също както всичко друго в тази голяма азиатска държава, луксът може да бъде объркващ.
Светът на скъпите марки в страната се разраства много бързо. Бутиковите глобални марки навлизат - от бижутерийните магазини до производителите на бутикови часовници. Мегабрандовете срещат конкуренцията на уникалните марки семеен бизнес за ценители.
Устремното нарастване на броя на луксозните стоки в този пазар се случва успоредно със задъханото им "поглъщане" от нацията. Второстепенни градове като Шенянг и Ченгду започват да се превръщат в центрове за пазаруване на луксозни стоки. Затова и рекламата в интернет тук е важна. Една заможна бизнесдама в Юнан е много по-вероятно да погледне онлайн, преди да се устреми към местния магазин на Luis Vuiton. Както ми каза веднъж един бранд мениджър „Толкова е трудно, защото Китай е едновременно развиващ се пазар и развит пазар и аз никога не знам от кой от тези два свята идва потребителят“.
Възрастта на купувачите също варира силно. Средностатистическият купувач на луксозни стоки в Китай е на средна възраст, разхожда се бавно с чанта, пълна с пари и купува няколко часовника наведнъж. Тези купувачи обаче освен всичко друго са и образовани, в разцвета на силите си офис служители, които спестяват, за да се перчат.
Обикновено те се фокусират върху конкретни покупки, което е сигурен сигнал, че следят кое е модерно. Младежите съчетават една луксозна европейска чанта с обувки местно производство. И довършват имиджа си с лъскав часовник, най-вероятно менте.
Тийнейджърите със смъкнати панталони също адаптират културата на лукса към външния си вид. Един редактор в списание ми обясни: „Китайската улична култура никога няма да бъде като американската, защото американците виждат конфликт в това да си млад човек на улицата и да носиш нещо луксозно. Ние сме повече като японците, които смесват луксозните марки с други стилове на живот. За нас няма причина Converse да не се носи с Dior“.
Пи Ти Блек в AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.