Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Брандингът е много повече от слоган под името на служителя в работните му имейли и лого, което се разпознава. Най-успелите фирми в света знаят това. 

Той е всичко, което компанията прави, за да маркетира продукта си на пазара - съзнателно или без да иска, да попада в центъра на вниманието. Брандингът се състои и във всичко, което служителите правят - от съветите, които дават на потребителите, до впечатлението, с което оставят публиката при участие в конференции. 

Авторът на американското списание Inc. Джъстин Барисо проведе наблюдение над най-големите американски марки в последните 2 години. Той направи анкета сред техни клиенти като ги попита кои са първите думи и фрази, които изникват в ума им при споменаването на марката. След това изведе списък с препоръки по брандинг, които смята за полезни за всяка малка фирма, която работи за това да си създаде марка със съзнанието, че това е важно и носи стойност.

Ето какво посочва той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ