Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Брандингът е много повече от слоган под името на служителя в работните му имейли и лого, което се разпознава. Най-успелите фирми в света знаят това. 

Той е всичко, което компанията прави, за да маркетира продукта си на пазара - съзнателно или без да иска, да попада в центъра на вниманието. Брандингът се състои и във всичко, което служителите правят - от съветите, които дават на потребителите, до впечатлението, с което оставят публиката при участие в конференции. 

Авторът на американското списание Inc. Джъстин Барисо проведе наблюдение над най-големите американски марки в последните 2 години. Той направи анкета сред техни клиенти като ги попита кои са първите думи и фрази, които изникват в ума им при споменаването на марката. След това изведе списък с препоръки по брандинг, които смята за полезни за всяка малка фирма, която работи за това да си създаде марка със съзнанието, че това е важно и носи стойност.

Ето какво посочва той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Исторически обрат: България е на полуфинал на световното първенство по волейбол след победа над САЩ
Осъдиха Никола Саркози на 5 години затвор заради престъпен заговор с Муамар Кадафи
Да инвестираш като най-богатите хора в света вече е по-лесно от всякога. Но колко е опасно?
Зеленски е готов да се оттегли от поста си след края на войната
На днешната дата, 26 септември. Рождениците днес
Нови материали правят водолазните костюми устойчиви на ухапвания от акули
Компания използва AI, за да превърне клиентите си в рекламни звезди (Видео)