Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част I)

Брандингът е много повече от слоган под името на служителя в работните му имейли и лого, което се разпознава. Най-успелите фирми в света знаят това. 

Той е всичко, което компанията прави, за да маркетира продукта си на пазара - съзнателно или без да иска, да попада в центъра на вниманието. Брандингът се състои и във всичко, което служителите правят - от съветите, които дават на потребителите, до впечатлението, с което оставят публиката при участие в конференции. 

Авторът на американското списание Inc. Джъстин Барисо проведе наблюдение над най-големите американски марки в последните 2 години. Той направи анкета сред техни клиенти като ги попита кои са първите думи и фрази, които изникват в ума им при споменаването на марката. След това изведе списък с препоръки по брандинг, които смята за полезни за всяка малка фирма, която работи за това да си създаде марка със съзнанието, че това е важно и носи стойност.

Ето какво посочва той. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни