Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част II)

Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част II)

Какво може да научи малкият бизнес от опита на най-големите марки по света?

Авторът на американското списание Inc. - Джъстин Барисо, посочва накратко препоръки по брандинг, изведени от негово изследване на възприятията на потребители за пет големи бранда от Европа, Азия и САЩ. Той предлага на собствениците на малки фирми да се поучат от опита на големите, припомняйки, че е трудно да се успее на пазара без маркетинг, макар че мнозина сред собствениците на малкия и среден бизнес се заблуждават, че може и без него.

Ето какви още уроци изброява наблюдателят. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ