Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част II)

Уроци по брандинг от най-големите марки в света (част II)

Какво може да научи малкият бизнес от опита на най-големите марки по света?

Авторът на американското списание Inc. - Джъстин Барисо, посочва накратко препоръки по брандинг, изведени от негово изследване на възприятията на потребители за пет големи бранда от Европа, Азия и САЩ. Той предлага на собствениците на малки фирми да се поучат от опита на големите, припомняйки, че е трудно да се успее на пазара без маркетинг, макар че мнозина сред собствениците на малкия и среден бизнес се заблуждават, че може и без него.

Ето какви още уроци изброява наблюдателят. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни