Мотивирайте служителите си според личностния им тип, а не според вашите разбирания за “стимул”!

Мотивирайте служителите си според личностния им тип, а не според вашите  разбирания за “стимул”!

На 27 ноември тази година лекторът на десетилетието - Джон Кремър, ще проведе еднодневно обучение в София! Той ще сподели доказаната си система за разчитане на човешкия характер, която ще ви помогне да комуникирате по-ефективно с хората около вас!

Ето какво сподели той преди посещението си в София:

- Здравей, Джон! Ще разкажеш ли на българската публика малко повече за себе си?

- Опитът ми е в сферата на личностното развитие с акцент върху присъствието, импровизацията и възприемането на различните типове хора. Работя със затворен кръг от клиенти, които се свързват с мен по препоръка.

- Ти си създател на системата “Reading people”. Какво представлява тя и как могат хората да я приложат в своя полза?

- Не съм я създал, системата е на хиляди години. Повече от 25 години я изследвам и надграждам. Проучванията ми са свързани с корените на системата и намирането на модерни примери, с които да се обясни и приложи. Системата разпознава 6 различни типа хора в зависимост от физическите им характеристики - всеки типаж действа по различен начин и използва специфични думи и идеи.

Системата помага за това да разпознаете с кой от шестте типа си имате работа и да използвате най-ефективните инструменти за комуникация, които въздействат върху този тип човек.

- Как тази система подпомага процесът на продажби и управление?

- Когато можете правилно да определите какъв “тип” е вашият клиент, може да се приспособите към техния стил по време на продажби или преговори.

В управлението на хора виждаме, че различните типажи имат различен тип мотивация - например едни обичат публичното признание и в такъв случай може да използвате такъв тип стимул за тях, докато други могат искрено да се притеснят от такъв подход. Много е важно да знаете как да вдъхновявате различните хора!

- Как да определим различните “типажи”?

- Определяме 6-те типа хора, наблюдавайки формата на тялото, цвят на косата,цвят на очите, тегло, поза, тен на кожата и други. С две думи - всички

физичеси фактори.

- Кое е най-голямото предизвикателство, с което си се сблъсквал в кариерата си?

- Най-трудно е да се опиташ да приложиш по-странни идеи, което кара някои хора да се чувстват неудобно - те си мислят, че или съм луд, или съм магьосник! Справям се с това предизвикателство с чувство за хумор.

- Разкажи ни повече за предстоящото обучение на 27 ноември в София. Какво да очакват хората?

- Много се вълнувам за първото си посещение в София. Хората могат да са сигурни, че ще има много изненади и реални разигравания на ситуации с публиката. Те ще започнат да виждат себе си и околните по друг начин и до края на деня ще могат сами да разпознават различните типове хора. Ще усвоят техники, които ще им помогнат да подобрят не само бизнес отношенията си, но и личните връзки!

- Кои са основните грешки, които да избягваме в общуването с хора в бизнес ситуации и в личните отношения?

1) Избягвайте да говорите на хората, сякаш са същите като вас!

2) Слушайте повече, отколкото говорите!

3) Не се представяйте за такъв, какъвто не сте!

4) Не се опитвайте да промените хората!

5) Не се взимайте твърде на сериозно - животът е доста по-забавен, когато не сте център на вселената!

- Какво е нещото, което знаеш сега, а ти се е искало да знаеш в началото?

- Иска ми да знаех как да делегирам част от бизнеса си, която не е толкова приятна за мен, на хора, за които това е удоволствие!

За да знаете сега и да не пропускате възможности, запазете своето място на промоционална цена за обучението тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ