10 съвета, с които да станете по-добър мениджър

10 съвета, с които да станете по-добър мениджър

Изброените по-долу десет съвета са неща, които можете да направите, за да станете по-добър мениджър. Изберете един от тях и го направете днес. Изберете още един за утре. След две седмици вие ще бъдете по-добър мениджър.

1. Изберете най-добрите хора

Като мениджър вие сте толкова добър, колкото хората от вашия екип. Подарете си по-добра възможност за успех, като подберете най-добрите хора от самото начало.

2. Бъдете мотиватор

Когато сте мениджър хората правят неща, защото вие искате да ги направят. Хората се справят добре заради заплащане или престиж, или признание. Те работят много, защото те искат да впечатлят някого. Когато те са мотивирани хората се справят по-добре и постигат по-добри резултати.

3. Създайте екип

Не е достатъчно хората да са мотивирани, за да успеят в работата си. Те трябва да работят заедно като екип, за да постигнат целта на компанията.

4. Бъдете лидер, не само мениджър

Да сте лидер означава да изградите най-добрият екип от най-добрите налични служители. Способността да ръководите другите се не е само вродена, възможно е да се научи.

5. Подобрете уменията си на комуникатор

За да сте добър мениджър и лидер трябва да умеете да комуникирате с другите, да умеете да им предавате послания. Не може да мотивирате хората, ако те не могат да разберат това, което искате.

6. Станете по-добри в управлението на пари

За да остане в бизнеса една компания трябва да прави пари. Когато парите дойдат обаче трябва да умеете да ги управлявате. Това е от ключово значение за един мениджър. Доброто управление на приходите и разходите у в основата на успеха на бизнеса.

7. Научете се да управлявате времето си

Доброто управление на вашето време и това на служителите ви ще ви направи по-ефективни. Умението да управлявате времето си ще ви даде възможност да бъдете по-щастливи и по-успешни.

8. Подобрете себе си

Определянето на областите, в които сте слаби и силни ще подобри работата ви. Фактът, че вие четете тази статия показва, че разбирате концепцията. Трябва да я приложите на практика.

9. Практикувайте етичен мениджмънт

Бизнес етиката предпазва от много грушки в управлението. С нея ще дадете пример на служителите си. Те няма да бъдат етични и лоялни, ако вие не сте 

10. Вземете си почивка

Вие сте по-малко ефективен като мениджър, ако сте по-напрегнати. Вие сте по-малко толерантни. В този случай никой не иска да бъде някъде близо до вас. Починете си. Дайте си възможност да се отпуснете и да презаредите батериите си.

Макс Маккоун за Management Issues

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ