Една от най-красивите реклами на 2012 г.


Умело изработена. Приказна. Това е рекламата на Cartier от 2012 г., която международните маркетинг наблюдатели единодушно определят като една от най-красивите творби на годината.

Видеото е триумф на компютърната графика. В него се забелязва впечатляващо внимание към детайла. Историята е епична. Главен герой в нея е леопардът на Cartier. Той оживява в бижутерския магазин, за да поеме по неочакван път в приключение, което започва от снежния Санкт Петербург. Преминава през Китай, където се запознава със златен дракон. Пристига в индийски дворец на гърба на гигантски слон, отрупан с бижута. След това скача върху крилете на летяща машина от 19 век, която е точна реплика на самолета на бразилския пионер в авиацията Алберто Сантос-Дюмон. Накрая се озовава в Париж – рожденото място на 165-годишната бижутерска марка Cartier. Там среща супермодела Шалом Харлоу в двореца „Гран Пале”.

Този 3-минутен рекламен филм е режисиран от Бруно Авейлан. Две години са били необходими, за да бъде създаден този шедьовър. Бюджетът му надхвърля 5 милиона долара. „Искахме филм, който с гордост бихме показали на Стивън Спилбърг”, коментира изпълнителният директор на Cartier за Великобритания Арно М. Бамбергер.

Насладете се.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
НАП продава автогарата в Перник