Най-популярните лъжи в маркетинга

Най-популярните лъжи в маркетинга

„През годините съм бил свидетел на хиляди маркетинг съобщения – в уебсайтове, прессъобщения, по време на конференции и по телефона. Тъй като те често са пълни с клишета, съставих списък на най-често срещаните лъжи в маркетинга заедно със значението им – какво всъщност имат предвид компаниите, когато ги отправят към клиентите.“ Това коментира с намигване към маркетолозите Джофри Джеймс – автор на Inc.com. Ето и десетте му фаворита.

● „Продуктът ни е от най-ново поколение/ водещо поколение.“

Истината: Това е бета версия, която се надяваме да подобрим, да установим кои са грешките в нея и да ги премахнем, след като я използвате.

***

● „Продуктът ни е произведение на изкуството/ трето поколение/ с уеб възможности.“

Истината: Имаме този продукт, но нямаме идея защо бихте искали да го купите.

***

● „Ще надхвърлим очакванията ви.“

Истината: Но няма да можем, защото току що ги повишихме с тази глупава забележка.

***

● „Искаме да сме ваш партьор, не само провайдър.“

Истината: Искаме да ви заключим във вашия акаунт/профил и да държим конкурентите извън него.

***

● „Създадохме продукта си с вашите бизнес цели наум“.

Истината: Молим се да имаме нещо, от което фирмата ви се нуждае.

***

● „Ние сме индустриален лидер.“

Истината: Знаем, че това е безсмислено твърдение, но звучи хубаво.

***

● „Продуктите ни са изключителни/ отлични/ уникални.“

Истината: Нямаме идея как да окачествим ползите от покупката им.

***

● „Предлагаме 36-градусова услуга.“

Истината: Когато ни се обадите накрая завършвате обикаляйки стаята в кръг.

***

● „Предлагаме потребителско обслужване от световна класа.“

Истината: Когато ни се обадите, персоналът ни трудно ще се справи с разговор на английски.

***

● „Имаме най-ниската цена на собственост.“

Истината: продуктът ни е бил със сериозна надценка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Понижения на борсите в Европа на фона на загубите в банковия сектор*
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията