Най-популярните лъжи в маркетинга

Най-популярните лъжи в маркетинга

„През годините съм бил свидетел на хиляди маркетинг съобщения – в уебсайтове, прессъобщения, по време на конференции и по телефона. Тъй като те често са пълни с клишета, съставих списък на най-често срещаните лъжи в маркетинга заедно със значението им – какво всъщност имат предвид компаниите, когато ги отправят към клиентите.“ Това коментира с намигване към маркетолозите Джофри Джеймс – автор на Inc.com. Ето и десетте му фаворита.

● „Продуктът ни е от най-ново поколение/ водещо поколение.“

Истината: Това е бета версия, която се надяваме да подобрим, да установим кои са грешките в нея и да ги премахнем, след като я използвате.

***

● „Продуктът ни е произведение на изкуството/ трето поколение/ с уеб възможности.“

Истината: Имаме този продукт, но нямаме идея защо бихте искали да го купите.

***

● „Ще надхвърлим очакванията ви.“

Истината: Но няма да можем, защото току що ги повишихме с тази глупава забележка.

***

● „Искаме да сме ваш партьор, не само провайдър.“

Истината: Искаме да ви заключим във вашия акаунт/профил и да държим конкурентите извън него.

***

● „Създадохме продукта си с вашите бизнес цели наум“.

Истината: Молим се да имаме нещо, от което фирмата ви се нуждае.

***

● „Ние сме индустриален лидер.“

Истината: Знаем, че това е безсмислено твърдение, но звучи хубаво.

***

● „Продуктите ни са изключителни/ отлични/ уникални.“

Истината: Нямаме идея как да окачествим ползите от покупката им.

***

● „Предлагаме 36-градусова услуга.“

Истината: Когато ни се обадите накрая завършвате обикаляйки стаята в кръг.

***

● „Предлагаме потребителско обслужване от световна класа.“

Истината: Когато ни се обадите, персоналът ни трудно ще се справи с разговор на английски.

***

● „Имаме най-ниската цена на собственост.“

Истината: продуктът ни е бил със сериозна надценка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.