Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

"Белите етикети" - една страхотна стратегия за дигитален маркетинг

"Белите етикети" - една страхотна стратегия за дигитален маркетинг

Много предприемачи се стремят към растеж на бизнеса си, но увеличаващия се списък с клиенти може да създаде проблеми с управлението и може бързо да се превърне в огромен натиск за съществуващия ви персонал. Едно от решенията може да бъде да наемете още служители, за да сте в крак с нарастващите изисквания на вашия бизнес. Въпреки това, има някои проблеми с този подход.

Първо, наемането на повече служители означава наемане на повече мениджъри, което се отразява в крайния резултат. Второ, ако вашият бизнес е в труден момент или не може да поддържа растежа си, ще трябва да съкратите служители. И накрая, задържането на таланти на високо ниво може да бъде трудно и броят на квалифицираните служители след определен момент ще започне да намалява, особено в по-малко населените градове и региони.

Едно сигурно решение, което да ви помогне да преодолеете такъв вид проблеми, е да възложите задачи на външни изпълнители или да поставите "бели етикети" на работата, която просто не можете да изпълните. Бялото етикетиране може да бъде ефективно решение за запълване на критични трудови или технически пропуски, така че да можете да предложите на клиентите си по-широк спектър от услуги на първо място.

Имайки това предвид, ето предимствата на "белите етикети" на някои от вашите дигитални маркетингови услуги с агенция на трета страна, за да подобрите крайния резултат на вашия бизнес.

Доказан бизнес модел 

В основата си "белите етикети" са просто форма на аутсорсинг, често срещана във всички бизнес индустрии. За дигиталните търговци формулата на "белия етикет" е проста: таксувате на клиента цена за различна работа, като писане на блогове, и възлагате тази работа на агенция на трета страна и запазвате разликата в цените като печалба.

Вместо да наемате автор на съдържание, който да пише десетки блогове за един месец или да изготвя бяла книга на няколко страници, всичко, от което се нуждаете, е ръководител на отдел SEO (оптимизация за търсачки), който да координира комуникацията между вашия клиент и вашия партньор с "бял етикет".

Най-хубавото е, че получавате цялата заслуга, тъй като можете да представите цялата работа с "бели етикети" като своя собствена. Всички са доволни от бизнес възможността, която сте предоставили.

По-надеждни от хората на свободна практика 

Вероятно е, ако сте изпробвали да работите с няколко служители на свободна практика. Въпреки това, като човек, който е работил със стотици фрийлансъри през годините, те могат да бъдат известни като ненадеждни. Така че защо не се свържете с външна фирма, специализирана в областите, в които продавате?

Макар че е по-скъпо от хората на свободна практика, работата с квалифициран партньор с "бели етикети" гарантира, че:

  • Сроковете ще бъдат спазени
  • Цялата работа се редактира и се проверява повторно
  • Проектите се изпълняват по най-високи стандарти
  • Комуникацията е навременна

Освен това можете да прецените качеството и надеждността на партньор с "бял етикет" по неговите прегледи, казуси, предишни списъци с клиенти и препоръки.

Попълнете нуждите от специализация 

Партньорите с "бели етикети" могат да бъдат чудесен начин за изпълнение на проекти, които нямате време или талант да изпълнявате. Това включва трудоемки проекти, като бели книги, електронни книги, пренасочвания на уебсайтове, одити, кампании с дисплейни реклами и др.

Поради тази причина партньорствата с "бели етикети" са от полза както за бутикови, така и за общи агенции, които не са специализирани в една конкретна област.

Всъщност, партньорството с друга агенция позволява на бутиковите агенции да предоставят пълен набор от продукти, като разчитат на специализацията на друга фирма за изпълнение на работата, която техният вътрешен персонал не е квалифициран да обслужва.

Достъп до разширени инструменти и софтуер 

Едно от най-големите предизвикателства пред маркетинговите стартиращи фирми е финансирането на различни инструменти и софтуерни решения за захранване на техния бизнес. 

Например, абонамент за SEMrush може да струва до $500 поне за един бизнес абонамент, а корпоративен абонамент за инструменти като Hubspot може да управлява вашия бизнес за хиляди долари.

Когато си партнирате с агенция за бели етикети, вие получавате достъп до разширени инструменти като проследяващи ключови думи, инструменти за изследване на съдържанието, софтуер за обратни връзки и т.н.

Партньорът с бял етикет не само има достъп до инструменти като Ahrefs и SEMrush, но може да има и специализирани инструменти като Adobe Photoshop, Canva и Hootsuite, които могат да ви помогнат да изпълнявате различни клиентски задачи, за които буквално нямате подходящите инструменти за изпълнение.

Освен това можете да сключите договор с фирми с бели етикети за провеждане на вътрешни проекти, като използвате софтуера и инструментите, които те предоставят вътрешно, за завършване на различни проекти за ваша собствена полза.

Спестете ресурси за вътрешен растеж 

Фокусирането на ресурси върху външни цели като продажби, управление на клиенти, отчитане и нещата, които карат клиентите да се чувстват специални, е друго голямо предимство на "белите етикети". Със сигурност автоматизацията помага в тази област, но наличието на това лично отношение прави всичко различно в света.

"Белите етикети" освобождават работна ръка и ресурси за работа върху вътрешния растеж и допълнително разширяване на вашата компания. Те също ви позволяват да съсредоточите повече време върху стратегията и наблюдението на напредъка за всеки клиент. Нещо повече, "белите етикети" са също толкова доказан бизнес модел, колкото и всеки друг аспект на дигиталния маркетинг. 

Източник: Рон Либек, основател и главен изпълнителен директор на ContentMender, SEO-ориентирана агенция за маркетинг на съдържание, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова  

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ