Нов главен мениджър начело на JTI България

Нов главен мениджър начело на JTI България

Нов главен мениджър начело на JTI България

Мартон Патаки е новият главен мениджър на Джапан Табако Интернешънъл България (JTI България) - част от водещия световен производител на тютюневи и вейпинг продукти JTI. Той идва от JTI Словакия, където заема същия пост от юли 2018 г. до август 2022 г.

Мартон Патаки има магистърска степен по „Маркетинг и маркетинг комуникации“ от Университета по икономически науки в Будапеща. Притежава дългогодишен опит в компанията, заемайки различни управленски позиции. Кариерата му в JTI започва през 2008 г. в Унгария, като директор „Потребителски и търговски маркетинг“. Между 2014 г. и 2017 г. Патаки ръководи функцията „Продажби и търговски маркетинг“ за регион Централна Европа на JTI. През ноември 2017 г. е назначен за директор „Маркетинг“ на JTI Чехия, а от юли 2018 г. до момента е главен мениджър на JTI Словакия.

„Основен приоритет за JTI България ще продължи да бъде растежът на нашите марки, базиран на устойчивия ръст на продажбите и пазарния дял, които компанията постига през последните години. Ще продължим да работим с институциите и бизнес общността за постигането на стабилност и предвидимост на регулаторната среда и за продължаване на борбата с нелегалния пазар на тютюневи продукти – област, в която България има отлични постижения през последните години.“, коментира Мартон Патаки.

JTI присъства на българския пазар от 2007 г. Компанията се стреми да бъде водещ работодател. През 2022 г., за осма поредна година, JTI България е отличена от Top Employers Institute със сертификат Top Employer за отличните условия на труд, които предоставя. Също през 2022 г., за шести път, компанията е отличена като „Най-добър работодател в България“ от ARS България, в партньорство с Kincentric, в категорията за компании с до 250 служители. Компанията подкрепя благотворителни и социално отговорни каузи в България, партнирайки си с различни неправителствени организации.

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ