Пилот купи 70 хамбургера за пасажерите на закъснял полет
Има ли по-неприятно нещо от забавен полет? Губите време, изпускате връзки, проваляте срещи и планове. Изобщо - всичко се обърква.
Пилотът Матю Хошър от авиокомпанията Mesa Airlines се почувствал напълно съпричастен към пасажерите от забавения полет, който е трябвало да тръгне от Тулса, Оклахома в понеделник. За да зарадва поне малко пътниците, които чакали над два часа и половина, пилотът купил 70 хамбургери за всички на борда, пише Insider, цитирайки New York Post.
Един от пътниците в самолета, Сам Уокър, веднага е споделил доброто дело в Twitter.
Изпълнителният директор на Mesa Airlines Джонатан Орнщайн каза пред Huston Chronicle, че действията на Хошър са модел за подражание. "Това ме прави толкова горд като изпълнителен директор на компания", заяви той. "Да видя служител да направи това, просто ме кара да се чувствам страхотно."
Oт United Airlines, притежаващи Mesa Airlines потвърдиха достоверността на съобщението за благородната постъпка на пилота.
Подобен жест обаче не е изключение. Неотдавна капитан на полет на Air Canada поръча 23 големи пици за пасажерите, след като поради буря се наложило полетът да бъде отклонен.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.