Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Без отстъпки за празниците? И това е стратегия!
С наближаването на Черния петък и Кибер понеделника много брандове обмислят да започнат празничните намаления. Големите в бизнеса ги планират от месеци, но какво остава за малките? Хубавата новина е, че не всички трябва да предлагат отстъпки по това време на годината. Ето как да прецените дали сте сред тях.
Защо искате да предложите намаление?
Ако отговорът е „защото всички останали го правят“ или „за да се боря с конкуренцията“, значи нямате основателна причина. Намаленията може да са много вредни за бизнеса, когато се прилагат неправилно. Около Черния петък и Кибер понеделника ви изглежда, че всички предлагат ексклузивни отстъпки, за да излезе напред техният бизнес, но това може да свърши много зле – една подобна стъпка изисква добро премисляне, така че да няма последствия от нея.
Можете ли да си го позволите?
Не копирайте стратегията за намаления на други брандове – тя може и да е ефективна за тях, но да даде лоши резултати за вас. Най-добре прегледайте наличностите си и преценете можете ли да си позволите да планирате отстъпка.
- Ако бизнесът ви се занимава с продукти, може би имате останали артикули от предишни зареждания, които да намалите, но без това да е във ваш ущърб.
- Ако бизнесът ви се занимава с услуги, почти със сигурност не е нужно да правите отстъпка. Обикновено по празниците потребителите повече търсят материални неща, които да подарят на близките си, а това води и до последната точка:
По това време на годината потребителите наистина ли искат да спестят от това, което предлагате?
Задайте си следните въпроси:
- За какво си мисли потребителят по това време от годината?
- Какъв проблем се опитва да разреши?
- Какво ги безпокои?
Може би има само една специфична ниша, която ще се възползва от намаленията ви. Ако хората обаче търсят усилено това, което предлагате, и то разрешава техен много обезпокояващ проблем, има ли нужда да бъде намалено, за да си го купят?
Разбира се, важно е да преразгледате конкурентите и индустрията си, още по-важно е да погледнете самите себе си – статистиките, стратегията, потребителите – за да стигнете до заключение какво е необходимо да предприемете по празниците. И знайте, че понякога да не предлагате отстъпка е най-добрият вариант за вас.
По материал на Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.