Няколко поколения търговци? Още по-добре!

Няколко поколения търговци? Още по-добре!

Поколенията са различни. Начинът, по който се управляват също. Да има във фирмата няколко поколения търговци не е лошо. Напротив, това може да се използва като актив за развитие на повече продажби. Само трябва да знаете и приемете правилния подход. 

"Когато се преместих в Бостън, от време навреме посещавах едно заведение за бързо хранене с моя малък син. Бяхме редовно обслужвани от една жена на около 70 години с боядисана в ярко червено коса. Ако нещо ме мотивира да създам богатството си, това бе тя. Призрачната картина да поднасям бургери в моята старост ме ужасяваше. Никой, помислих си, не иска да прекара златните си години на старост, работейки в заведение за бързо хранене", споделя откровено Маргарет Хаферман в Inc.com. 

Но много от нас ще работят, когато станат на 70. Преди време Уолстрийт джърнъл отбеляза, че броят на хората на възраст над 65 години, които все още работят, в САЩ се е покачил с 20%. В много страни на Европа населението застарява, все по-вече възрастни хора избират да работят докато могат да бъдат пенсионирани. 

Отчасти това е така, защото поколенията вече живеят по-дълго и по-здравословно от всякога. И отчасти е така, защото те трябва да оцеляват. "Означава също, че когато сте лидери в компании, все повече ще управлявате хора по-възрастни от вас. Ще го правите успешно, ако признаете няколко неща", отбелязва Хаферман и ги посочва:

Поколенията са различни.

Ние всички сме формирани като личности от ключови събития, социални тенденции и нагласи. Бейби бум поколението не е заслепено от скоростта и многозадачността на поколението Х или поколението Y (тези, които са родени след 1981 г.). Всяко поколение има своите силни и слаби страни и отличните шефове оценяват различията. Те ги използват и управляват за по-добро представяне пред клиентите. 

Опитът е от значение.

Изкушаващо е да си представим, че технологиите променят абсолютно всичко и че новите компании са напълно нови. Но повечето бизнес въпроси за паричните потоци и стратегическото позициониране са специалност на по-опитните служители, които имат по-дълбок поглед към работата. Тоест, на по-възрастното поколение

Възрастните хора не са уморени.

Има много служители над 60 години, които обичат работата си. Те не са се пенсионирали, защото са ентусиазирани и енергични. А не обратното, каквато е масовата представа - че са стари и уморени.

Разнообразието във възрастта може да бъде толкова трудно за управление, както и това между двата пола.

Но това може да бъде също толкова ценно. Осъзнайте стойността, присъща на опита и дайте възможност на по-опитните служители да наставляват младите. Така ще получите ценни ползи и ще продължите да поддържате ценните практики и традиции в компанията. 

Междуличностните отношения са сила.

Служителите не са лоялни към фирмите, а един към друг. До такава степен, че когато отношенията между младите и по-възрастните са силни, цялата компания става по-сигурна. По този начин опитът не излиза през вратата, а остава вътре, в компанията.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес