Елена Тошева става Маркетинг мениджър на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“
Елена Тошева е новият маркетинг мениджър на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии. Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора.
Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на Хюлет-Пакард за региона на Югоизточна Европа. От 2009 до 2015 г. заема позицията мениджър "Маркетинг и комуникации" в Хюлет-Пакард България (НР). В периода 2006 – 2009 г. е старши съветник "Връзки с обществеността" в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година - експерт "Връзки с обществеността" в "Нилана" ООД. В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.
Елена е магистър по "Връзки с обществеността" към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ "Св. Климент Охридски". Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.