5 маркетинг съвета как бизнеса ви с недвижими имоти да достигне до повече клиенти

5 маркетинг съвета как бизнеса ви с недвижими имоти да достигне до повече клиенти

Пазарът на луксозни недвижими имоти процъфтява, задвижен от жаждата за безгранична свобода от първите пандемични локдауни насам. Перфектните залези, пясъчно-белите плажове и очарованието на широко отворените пространства привличат купувачи от висок клас, включително заможното поколение X и това на бейби бумърите, които търсят втори и трети домове, както и заможни милениали. Ето как можете да увеличите своя пазарен дял и да добавите повече клиенти към вашия бизнес с недвижими имоти.

1. Определете идеалния клиент 

Както при всяка маркетингова стратегия, трябва да знаете към кого искате да се насочите. Първоначалната стъпка в процеса е да се определят общите характеристики на групата. Въпреки че е важно да се обърне внимание на уникалната личност на всеки индивид, добрата справка с чертите на групата ще ви помогне да определите вашата маркетингова стратегия. Това включва медиите (брошури, реклами, видеоклипове, събития, шоу програми, социални медии и др.), които използвате, за да достигнете до целевата си аудитория, както и изображенията, които използвате, и езика и тона на вашето съдържание.

2. Направете списък с типа клиенти, с които искате да работите 

Широка гама от богата клиентела съставлява пазара на луксозни недвижими имоти. Това включва технологични предприемачи както от утвърдени, така и от стартиращи компании, лица в развлекателната индустрия и ръководители на C-suite във финансовия сектор, както и спортни фигури и други. Решете дали има конкретна ниша, към която искате да се насочите, като купувачи за първи път или опитни купувачи, международни купувачи или екологично съзнателни лица, например.

Помислете за други фактори като ценовия диапазон на жилищата и типа жилища (дискретни или разкошни), които ще отговарят на профила на вашия купувач. Познаването на това ще ви помогне в начина, по който да продължите да се свържете и да търгувате с хората, с които искате да работите.

Накарайте вашия екип (или наемете асистент) да ви помогне в насочването на вашите маркетингови материали и реклами към хора с поведение и интереси, които са в съответствие с видовете клиенти, които могат да си позволят първокласните имоти, които представлявате на определени места.

3. Изградете сфера на влияние 

Развивайте контакти и генерирайте потенциални клиенти от мрежата от хора, които познавате, включително членове на семейството, приятели, съседи, колеги, бизнес партньори, съученици и социални връзки. Свържете се и установете взаимоотношения със семейни офиси и консултантски фирми, които управляват богатството на клиентите с висока нетна стойност. 

Богатите инвестират в недвижими имоти и могат да станат потенциални клиенти в бъдеще. Научете за всеки човек във вашата сфера на влияние и поддържайте връзка с него или нея редовно. 

Освен това се свържете с други агенти по недвижими имоти, които могат да ви помогнат да се свържете с купувачи и продавачи. 

4. Установете постоянно присъствие във вашия местен вестник

Въпреки че това може да звучи старомодно, постоянното присъствие във вашия местен вестник, показващо на видно място името на вашия бизнес и обявите за реклами, работи. Харчете парите за редовно поставяне на обява в пълноцветна, цяла или двустранна реклама, за да можете да сте сигурни, че хората я виждат, когато прелистват хартията. Това не само ще ви помогне да привлечете купувачи, които искат да видят обявата, но и постоянното ви присъствие във вестника ще засили вашия опит и доверие на пазара.

Освен това се свържете с местни публикации от висок клас (печатни и дигитални), за да представите вашия бизнес. Предложете своя опит в областта на недвижимите имоти и пишете статии, които са полезни за купувачите и продавачите.

5. Използвайте своя цифров отпечатък 

Извършете одит на вашия уебсайт. Наскоро ли е актуализиран дизайнът на уебсайта или просто добавяте нови обяви? Ако не сте актуализирали сайта си през последните няколко години, време е да го направите. Наемете професионалист, който да създаде красив, съвременен, UX базиран, най-съвременен уебсайт, който отразява кой сте вие, вашия опит и успехи (т.е. да покажете вече продадени имоти), вашия персонал и местоположенията и имотите, които в момента представлявате. Уверете се, че уебсайтът изглежда добре и на мобилни устройства, тъй като всеки е свързан с телефоните си 24/7.

Наемете автор на съдържание, който да разкаже вашата история убедително. Включете видеоклипове, съобщения за пресата и функции. Позволете на вашите клиенти да ви похвалят чрез препоръки.

Уверете се, че инструментът за търсене на имоти в уебсайта е сегментиран по продукт (местоположение, цена, квадратура и други филтри), лесен за използване и предоставя очакваните резултати.

Напишете блог за подходящи теми, които представляват интерес за клиентите с висока нетна стойност.

Използвайте социалните медии, за да изградите своите последователи и сфера на влияние и да пуснете на пазара своите имоти. Назначете някой, който да поддържа вашия уебсайт, блог и платформи за социални медии непрекъснато актуализирани и свежи.

Съсредоточете се върху разширяването на вашия имейл списък. Много по-бързо и по-лесно е да се свържете с хора или да обявите нов имот чрез имейл. Клиенти, партньори, разработчици и посредници на луксозни недвижими имоти в чужбина могат да щракнат върху връзка в имейла, за да видят имота на вашия уебсайт или чрез създадена от вас дигитална книга с истории. 

Източник: Роджър Петингъл за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ