Напред, към 2029-та!

Напред, към 2029-та!

Бързо напред към 2029 г., когато се прогнозира 72% от глобалната работна сила да бъде доминирана от милениаялите и поколението Z, в сравнение с 52% през 2019 г. С Милениалите в момента разполагат с внушителните 2,5 трилиона долара покупателна способност, а поколението Z представлява приблизително 143 милиарда долара в годишната покупателна способност. Комбинираното влияние на тези поколения трансформира традиционния бизнес и модели на плащания, принуждавайки компаниите да се адаптират или рискуват да бъдат изоставени.

Милениалите и поколението Z променят начина, по който пазаруваме. Те безпроблемно навигират между физически, цифрови и виртуални светове и очакват технологията да върви в крак, като предоставя безпроблемно, интегрирано и почти невидимо изживяване при плащане във всички допирни точки. Тази кохорта жадува за удобство, персонализиране и безпроблемен процес на плащане, който отразява техния забързан живот. 51% от милениялите и 48% от поколението Z ще се откажат от покупка, ако любимият им метод на плащане не е наличен, което прави от решаващо значение за бизнеса да предлага комбинация от опции за начини на плащане.

От вградени връзки за плащане до отворено банкиране, ключът към спечелването на милениялите и хората от поколението Z се крие в привеждането на вашето платежно решение в съответствие с техните очаквания. Ето пет начина за ефективно улавяне на изискванията на това динамично дуо за гъвкави плащания и свързано пазаруване.

1. Разберете мисленето на милениялите и поколението Z

Като първо цифрово поколение, тази кохорта изисква еднообразно и безпроблемно изживяване на марката с персонализиране и комфорт, разширяващи се до тяхното дистанционно плащане. Те рутинно извършват транзакции онлайн, запознати са със стъпките на 3D Secure и SCA (Strong Customer Authentication) и обикновено използват приложение за мобилно банкиране. 84% от милениялите и 78% от поколението Z са свързали приложения, свързани с пари, към финансовите си сметки, а 79% са изпробвали нов метод на плащане през последната година. Те искат автономия и гъвкавост, когато става въпрос за извършване на плащания – свободата да извършват плащания по всяко време, навсякъде и с всяко устройство.

2. Улесняване на гъвкавостта и бързината

С нарастването на социалната търговия и търговията на живо всяка точка на допир е възможност да превърнете желанието си в покупка само с няколко докосвания. 67% от поколението Z вярват, че автоматизираните плащания ще намалят времето при плащане и ще подобрят цялостното им пазаруване. Вграждане на възможности за плащане чрез връзка директно в приложения за социални медии, предоставяне на опция за плащане с карта или открит банков превод в множество валути и активиране на автоматични повтарящи се плащания за членства и събития са всички начини, по които фирмите могат да отключат свят на удобство за тази група клиенти, което води до повишена удовлетвореност и лоялност към марката.

Търговците на дребно могат да увеличат максимално успеха на плащанията, като предлагат набор от опции за плащане чрез усъвършенствана платформа за заявки за плащане, която поддържа както карта, така и отворен банков превод и с налични функции за задаване на пътеки за преследване, напомняния, повтарящи се плащания или изпращане на групови плащания, което е полезно за кредит контрол.

3. Възползвайте се от иновациите в плащанията за омниканално пазаруване

Милениялите и поколението Z ценят свързаното пазаруване, безпроблемно интегриращо физически магазини, онлайн платформи и социални медии. Това е още по-жизнено важно за фирми, които не могат лесно да извършват транзакции онлайн, тъй като продуктът или услугата трябва да бъдат по-специализирани или персонализирани, за да се поддават на самостоятелен избор. Такива бизнеси изискват решение, което превръща рискови, отнемащи време транзакции по телефона в сигурни и удобни онлайн плащания.

Иновациите в дистанционните плащания могат да помогнат за запълването на празнината между дигиталните взаимодействия и взаимодействията в магазина, позволявайки на търговците на дребно да осигурят унифицирано, безпроблемно пазаруване, което поддържа ценностите на марката. 78% от милениялите и хората от поколените Z разглеждат ангажимента на марката към иновациите и новите технологии като решаваща причина за закупуване на артикул, а 81% от клиентите очакват безпроблемно и сплотено пазаруване във всички канали.

Милениялите и поколението Z са хибридни купувачи, които очакват едновременно да се ангажират с марки чрез множество канали. Търговците могат да улеснят безпроблемното изживяване при търговията на дребно с омниканал чрез внедряване на решение за плащания, което се интегрира безпроблемно с техните съществуващи ERP/POS и платежни шлюзове, което им позволява да предлагат онлайн лични консултации и последващи действия с 3D Secure, заявки за плащане с търговска марка, изпратени чрез SMS, имейл, WhatsApp или уеб чат. Възхитените клиенти, които получават безпроблемни, персонализирани предложения, имат желание да препоръчат марката на приятели и семейство и да се върнат към марката в бъдеще.

4. Дайте приоритет на доверието и сигурността

Споделянето на данни за карта онлайн и друга чувствителна банкова информация може да накара съвременните потребители да се почувстват неудобно и да забави процеса на покупка, което може да има отрицателно въздействие върху обменните курсове. Търговците се нуждаят от изключително интуитивно, удобно за мобилни устройства решение за плащане, което дава на клиентите контрол върху изживяването им при пазаруване.

Възможността за оторизиране и удостоверяване на плащания с едно докосване от безопасността и комфорта на тяхното приложение за мобилно банкиране, без споделяне на чувствителна карта и банкови данни, осигурява естествено плащане, което предизвиква доверие. Прилагането на стабилни мерки за сигурност като криптиране и токенизация гарантира, че клиентските данни остават защитени през целия процес на плащане. Съобщаването на тези мерки допълнително помага за изграждането на доверие и ги уверява, че тяхната чувствителна информация е защитена.

5. Използвайте данни и анализи

Ефективното използване на данни за получаване на ценна информация е конкурентно предимство. Чрез приемането на решение за плащания, което предлага проследяване на живо, отчитане и цялостни анализи, фирмите могат да разберат по-добре моделите на покупки и предпочитаните методи на плащане, което им позволява да вземат решения, базирани на данни, и да изграждат трайни взаимоотношения.

Търговците на дребно имат възможност да обърнат разговорите за изоставянето на кошницата и да говорят за успешно плащане. Възможно е процентът на успешни плащания да надвишава 90%, когато се вземат предвид горните фактори. Като реагират бързо на изискванията на потребителите и обръщат внимание на техните нужди, марките могат да процъфтяват с помощта на иновативни и сигурни решения за плащане.

Източник: Донал МакГинес за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ