6 най-добри ретаргетинг практики и как да ги приложим

6 най-добри ретаргетинг практики и как да ги приложим

Ретаргетингът е един от най-добрите начини даден бизнес да се свърже отново с клиентите и да изгради трайни взаимоотношения, които можете да превърнете в продажба, затова толкова много фирми искат да го използват.

Повечето фирми обаче бързо разбират, че има много начини да се използва пълният потенциал на кампанията за пренасочване. Най-добрите ретаргетинг практики ще ви покажат различни варианти, които можете да използвате, за да оптимизирате ретаргетинг кампанията си и да получите най-доброто за парите си. Така че, точно това ще направим! От статията ще научите:

  • Как да дефинирате вашите KPI по начин, който подобрява производителността и държи вашия ретаргетинг екип отговорен.
  • Защо има смисъл да използвате един или повече специализирани ретаргетинг доставчици и каква трябва да бъде стратегията при такива кампании
  • Как Deep Learning работи най-добре без човешка намеса.
  • Защо използването на силно персонализирани висококачествени банер темплейти с ясен и изчистен дизайн е важно.

Готови ли сте? Да започнем тогава с бързо припомняне какво представлява ретаргетингът и защо работи.

Какво представлява ретаргетингът?

Ретаргетингът позволява на марките да показват персонализирани реклами, съобразени със специфичните нужди на клиента, който преди това е взаимодействал с техния уебсайт или мобилно приложение. То работи чрез комбиниране на редица различни сигнификатори, като минало поведение, прогнозирани интереси или всякакви предишни взаимодействия с вашите продукти.

Ефективният ретаргетинг може да се постигне по различни начини. Например, можете да използвате данни като регистрирани транзакции в онлайн магазина Ви, за да предоставяте реклами, съобразени с навиците за пазаруване на този потребител или за потребители, които са изоставили колички или са посетили сайта ви без да направят покупка. Можете също така да достигнете до потребители като използвате бисквитки за проследяване на трети страни или алтернативи „без бисквитки“, като групи по интереси, като групите по интереси на API на Protected Audience, за насочване към потребители въз основа на прогнозирани интереси.

Всички ефективни кампании за пренасочване споделят едно общо нещо: те трябва да могат бързо да интерпретират големи количества данни и да работят с нестандартизирани набори от данни. Това е мястото, където Deep Learning блести и това е причината RTB House прилага Deep Learning във всички свои ретаргетинг кампании от 2017 г. насам.

Сега идва големият въпрос: Какви са най-добрите ретаргетинг практики, които да приложим в една кампания?

Вашият личен списък с най-добри ретаргетинг практики

Този списък ще ви преведе през нещата, които трябва да правите преди, по време и след ретаргетинг кампания.

#1 Определете целта си с конкретни KPI, базирани на ефективността

Първата стъпка е да определите какво точно искате да постигнете. Това е важно, защото ще ви помогне, когато говорите с ретаргетинг партньора си (повече за това след малко) и ще гарантира, че говорите от позиция на човек, който има познания в областта.

Преди да говорите с някого, трябва поне да очертаете основния обхват на вашата кампания, включително:

  • Желаните цели и свързаните с тях показатели – При ретаргетингът е важно първоначално да се съсредоточите върху желаната от вас крайна цел, по-специално реализациите, и след това да разгледате разходите си, за да стигнете до там, като цена за поръчка (CPA) или цена на продажба (CPS) . Трябва също така да помислите дали искате да продавате възможно най-много, като се придържате към определен CPA или CPS, или да постигнете възможно най-добрите резултати в рамките на бюджетните си ограничения.
  • Крайната цел – Опитвате ли се да продавате продукти в онлайн магазина Ви, или искате да генерирате лийдове, които вашият екип по продажбите ще преследва? Вашата цел ще помогне на ретаргетинг партньорите Ви да направят кампания и да определят какви методологии използват. Ако вече имате друг ретаргетинг партньор, можете да базирате целите си върху опита си с него; в противен случай винаги можете да получите подкрепа от професионален партньор или доставчик с опит на пазара.

Трябва да помните, че не е необходимо да проследявате всеки показател, защото това може да затрудни разбирането на това, което работи във вашата кампания. Вместо това трябва да се съсредоточите върху крайната си цел и да я използвате като своя пътеводна звезда.

След като дефинирате тези цели, можете да ги използвате, за да създадете ключови показатели за ефективност (KPI), които можете да използвате, за да държите вашия ретаргетинг партньор и да измервате успеха на вашите кампании.

#2 Работете с доставчик(и) за пренасочване

Въпреки че някои по-големи компании провеждат сами ретаргетинг кампании, има значителни предимства от работата с външен ретаргетинг партньор. Дори ако имате вътрешен екип или работите с ретаргетинг партньор, използването на услугите на втори ретаргетинг партньор често може да подобри резултатите от кампаниите Ви.

Професионалните ретаргетинг фирми често имат задълбочени познания в индустрията и достъп до специализирани инструменти, които вътрешните екипи може да нямат. Например RTB House използва собствени алгоритми за дълбоко обучение, за да оптимизира всички кампании. Това ни позволява да използваме източниците на данни по-ефективно от много конкуренти и да изграждаме кампании, които отговарят или надминават договорените KPI.

#3 Уверете се, че сте настроили правилно стратегия си при използване на повече от един ретаргетинг партньор

Трябва да поставите правилната основа, ако работите с повече от един ретаргетинг партньор. Като цяло целта е двояка: Първо, искате да потвърдите ефективността на вашите ретаргетинг партньори, за да разпределите по-високи бюджети за най-добре представящите се. Второ, можете да се възползвате от разнообразните възможности на двамата партньора и синергии и да използвате това, за да подобрите цялостната ефективност на кампанията си.

Когато настройвате кампания, е важно да подготвите еднакви условия за всеки ретаргетинг партньорите и да гарантирате, че всеки от тях има достъп до целия пул от бисквитки, давайки достъп до един и същ набор от ресурси. Тези стъпки ще гарантират, че сравнявате ябълки с ябълки, което ви позволява да вземате интелигентни решения кога и ако трябва да преразпределите разходите за кампанията.

Важно е да се отбележи, че може да отнеме известно време, преди да започнете да виждате резултатите. Трябва да вземате решения само след като съберете достатъчно данни от периода след първите 45 дни, тъй като фазата на обучение трябва да бъде завършена, преди да можете да получите приложими данни.

#4 Възползвайте се от Deep Learning технологията, за да оптимизирате ретаргетинг кампанията си

Говорейки за уникални възможности, един от начините, по които можете да подобрите ретаргетинг кампанията си, е чрез използване на Deep Learning, за да помогнете да се намали от човешка грешка. Това може да приеме много различни форми, но първият пример, който ще срещнете, вероятно ще бъде изграждането на аудитория.

Алгоритмите за дълбоко обучение могат бързо да разберат огромни набори от данни и ще оценят вероятността за покупка на всеки отделен потребител. Благодарение на разбирането на предпочитанията на потребителя, алгоритъмът ще предостави на потребителя препоръки за продукти, които ще увеличат максимално вероятността за реализация, което ще ви помогне да постигнете желаната цел. Алгоритъмът динамично оптимизира вашата кампания въз основа на данни в реално време, подобрявайки общите резултати без необходимост от човешка намеса.

#5 Използвайте темплейти и Deep Learning, за да персонализирате банера

Често пренебрегван аспект на ретаргетинга са висококачествените рекламни послания. Въпреки че можете просто да използвате статичен общ рекламен банер, 71% от клиентите предпочитат персонализирани реклами и като такива те обикновено се представят значително по-добре. Първата стъпка към постигането на това е да разчитате на солидни шаблони. Този процес ви позволява да създавате голям обем ефективни рекламни послания.

Въпреки това е възможно да отидете крачка напред с Deep Learning. Използвайки персонализирани реклами, можете да имате рекламни банери, които показват продукти, които са най-подходящи за определени потребители, благодарение на превъзходството на Deep Learning при идентифицирането на модели и интереси. Нашите вътрешни данни показват, че човешката намеса по отношение на това какви продукти са представени на банери почти винаги оказва отрицателно въздействие върху ефективността на кампаниите за пренасочване и често е най-добре да оставите Deep Learning AI да избира продукти без ограничения.

#6 Тествайте, коригирайте и подобрявайте

Говорихме много за данните и сега ще обсъдим защо са толкова важни. По време на вашата ретаргетинг кампания ще съберете много информация. По време на кампанията и особено след всякакви ключови етапи е много важно да говорите с вашите ретаргетинг партньори и да се опитате да разберете какво работи и какво не работи.

Това ще ви помогне да следите напредъка и в крайна сметка ще ви позволи да проведете по-ефективна кампания и да постигнете по-добри резултати.

Изведете рекламите си на следващото ниво с най-добрите ретаргетинг практики

Точно тогава екипът на RTB House е готов да помогне. Имаме богат опит в подпомагането на компании като вашата да постигнат максимална ефективност от своите кампании.

Например, помогнахме на марката за домашен декор Westwing да увеличи приходите си с 81% през Черния петък с успешна кампания за пренасочване и помогнахме на много други марки да постигнат подобни резултати.

Ако сте готови да започнете, просто преминете към формуляра за контакт, за да започнете пътуването си към RTB House.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ