Как съдържанието ви да стигне до правилната аудитория през дигиталния шум?

Свежите идеи привличат вниманието и това е особено вярно днес. С все повече съдържание от приятели, семейство, фирми и инфлуенсъри, които се конкурират за вашата аудитория, може да бъде трудно да се спечели популярност. Как могат марките да успеят във все по-натоварен пейзаж?
Един от отговорите е стратегически да се откроите със съдържанието си, като го разширите до по-широко разнообразие от форми на съдържание. Макар че традиционните тактики като блогове, електронни книги и статии са безценни, те са само върхът на маркетинговия айсберг. Диверсифицирането на съдържанието ви помага да се свържете с различни предпочитания на аудиторията и навици на потребление, увеличавайки шансовете си да оставите трайно впечатление в бързо променящия се свят.
Прочетете, за да откриете четири уникални форми на съдържание, които вашата марка може да използва, за да ангажира по-добре аудиторията.
1. Интерактивни преживявания
Дигиталните преживявания, които потапят аудиторията в гледки, звуци и интерактивност, могат да допринесат много за увеличаване на ангажираността и изграждане на лоялност. В култура, където хората ценят взаимодействието, добавянето на интерактивност към съдържанието ви е нов начин да изненадате и зарадвате клиентите.
Дайте възможност на потребителите да правят избор на вашите уеб страници или социални медии и ги накарайте да се чувстват сякаш са на пътешествие, водени от вашата марка. Например, създайте интерактивна игра, която илюстрира проблем, който вашият продукт или услуга решава, и насърчете потребителите да споделят екранни снимки и видеоклипове, документиращи времето им с тези преживявания. Това е не само интерактивно в момента, но и позволява това преживяване да продължи да съществува като генерирано от потребителите съдържание.
Ето и някои други примери: компания за финансови услуги може да създаде интерактивен калкулатор за бюджетиране, помагайки на клиентите да визуализират целите си за спестяване. Фитнес марка може също да разработи тест, който препоръчва персонализирани тренировъчни планове въз основа на потребителския вход. Тези видове интерактивни преживявания помагат за диференцирането на вашата марка, така че е по-вероятно вашият бизнес да бъде на първо място в съзнанието на вашите клиенти.
2. Видеоклипове, удобни за мобилни устройства
Поразителните 98% от милениалите и поколението Z гледат мобилни видеоклипове всеки ден. Въпреки че видеата може би вече са част от вашата стратегия за маркетинг на съдържание, важно е да се уверите, че са удобни за мобилни устройства. Хоризонталните видеа от старата школа във Vimeo и YouTube може да работят на лаптоп, но не и във вертикалния формат, удобен за телефон, който направи TikTok, Reels и Shorts толкова популярни. Докато създавате видео съдържание, планирайте различни версии, които следват съотношенията на страните и насоките, определени от всеки канал.
Трябва също да вземете предвид съображенията за достъпност, независимо дали става въпрос за зрител с увреден слух или просто в среда, която не е благоприятна за гледане със звук. И в двата случая субтитрите позволяват на потребителите да следят съдържанието на видеото. Те са най-добрата практика, която може да помогне за класирането на видеото ви в търсачките.
3. Описателни домейни
Случвало ли ви се е да измислите страхотно име за нещо, само за да разберете, че някой друг е имал същата идея? В днешно време има вероятност печелившия ви бизнес или име на продукт вече да е заявено. За известно време същото важеше и при регистрирането на име на домейн за уебсайт, но за щастие, описателните домейни с ключови думи преди и след точката - например software.company или boutique.hotel - сега помагат на марките да прегърнат креативността и индивидуалността.
Разширения на домейни като .florist и .restaurant описват какво предлага вашият бизнес, опростявайки търсенето на клиентите на цветя за годишнина или добра храна. Чрез вмъкване на ключови думи в името на вашия домейн, можете не само да подобрите запомнянето му от клиентите, но и потенциално да увеличите SEO класирането на вашия сайт. Независимо дали създавате целева страница за нова маркетингова кампания или изграждате мини портфолио уебсайт, който да добавите към вашата биография в социалните медии, описателният домейн е идеален за представяне на иновативни форми на съдържание и отделяне на вашата марка от тълпата.
4. Съдържание с ограничено време
Нищо не вдъхновява незабавно ангажиране на клиентите така, както краен срок. Анкети, лотарии и оферти с ограничено време предават чувство за неотложност на вашите клиенти. Ако знаят, че имат само няколко дни, часове или дори минути, за да изпълнят дадена задача, е по-вероятно да я приоритизират, вместо да я запазят за по-късно и евентуално да я забравят.
Прозрачността е ключова тук: Изрично съобщавайте предварително колко време клиентите трябва да взаимодействат със съдържанието, за да не рискувате да ги изненадате или разочаровате по-късно. Може също така да искате да използвате ограничено във времето съдържание пестеливо, за да не рискувате да изтощите потребителите или да направите нещо, което би трябвало да се усеща специално, да изглежда по-скоро като ежедневно събитие.
Привлечете аудитории към вашата марка с ангажиращо съдържание
С познания за разнообразни форми на съдържание, можете да започнете да създавате по-широк спектър от персонализирано съдържание, което да ви помогне да изградите разпознаваемост на марката, да разкриете силните страни на вашата организация и да поддържате потребителите ангажирани по-дълго. Чрез използване на интерактивни преживявания, описателни домейни и други запомнящи се форми в маркетинговата си стратегия, можете да позиционирате марката си за успех.
Не се страхувайте да тествате нови подходи и да проследявате какво резонира с вашата аудитория. Ангажиращото, оригинално и креативно съдържание може да предизвика смислени връзки, да насърчи споделяния, да вдъхнови действия и да насърчи дългосрочната лоялност към марката във всеки канал и точка на контакт. Това е силата на уникалното съдържание.
Източник: Рейчъл Стърлинг, главен маркетинг директор на Identity Digital, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.