Предприемачески прозрения за достигане до целевата аудитория

Предприемачески прозрения за достигане до целевата аудитория

Тъй като фирмите се стремят да увеличат максимално своята маркетингова възвръщаемост на инвестициите, намирането на креативни начини за достигане до целевите аудитории, без да се разорите, стана от съществено значение.

Членовете на общността Inc. 5000 наскоро разкриха рентабилните маркетингови стратегии, които използват, за да постигнат резултати, без да изтощават бюджета. От персонализирани трофеи до целенасочени кампании в LinkedIn, тези стратегии предлагат изпитани перспективи от основатели с висок растеж в епоха, в която маркетинговите бюджети могат лесно да излязат извън контрол.

„Изпращането на бележки с благодарност е рентабилно и оставя трайно въздействие“ - Джина Андерсън, основател на Luma. 

„Ние използваме LinkedIn, за да стимулираме интереса, и съм изненадан от обхвата на нашите публикации. Според нашия опит една публикация на месец има най-голямо въздействие. Опитахме да публикуваме два или три пъти месечно, но броят на гледанията спадна с 60% или повече“ - Рич ДиБернардо, главен изпълнителен директор на Initech. 

„Изпращаме книги с масички за кафе с твърди корици с маршрути на хората, когато депозират. Много туристически консултанти резервират чрез нас, защото искат клиентите им да получат книгата - това ги кара да изглеждат страхотно! Ние поставяме бели етикети на книгите, тъй като сме чисто B2B“ - Исус Репето, главен изпълнителен директор на Titanium Tours. 

„Първа стъпка: Усъвършенствайте началната страница на вашия уебсайт и страниците за услуги. Попълнете ги с най-силните си доказателства. Уверете се, че те отговарят на въпросите, които хората ви задават по време на разговори за продажби. Стъпка втора: Напишете няколко статии, които показват дълбочината на вашите знания. Те трябва да са изненадващо подробни, полезни, конкретни и визуални. Стъпка трета: Добавете тези статии към последователностите си за поддържане на имейли за възможности (потенциални клиенти, изпратено предложение и т.н.). Връзка към тях от вашия имейл подпис. Изпратете ги на потенциални клиенти след обаждания за продажба. Споделете ги в LinkedIn. Представете ги на индустриално търговско издание“ - Анди Крестодина, съосновател на Orbit Media. 

„Езикът на любовта на нашата компания са подаръците и има толкова много възможности: благодарствени бележки след представяне. Подаръци за дипломиране за напускащи стажанти. Подаръци „Вие си спомнихте за нас, така че и ние ви помним“ в края на годината за препоръчани потребители... Всичко това помага да запазите компанията си на първо място сред онези, които са важни за вас“ - Флин Зайгер, главен изпълнителен директор на Online Optimism. 

Източник: Марли Гуцета за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ