Страхотна стратегия, но само ако сте напълно честни

Страхотна стратегия, но само ако сте напълно честни

Трудно е да се повярва в легитимността на маркетингов метод, който може да се похвали с 98 процента на отваряне и 20–30% процент на реализация, според Startup Bonsai. Въпреки това, тези невероятни резултати са постижими с SMS маркетинг, като в резултат на това много фирми се възползват от тази неизползвана маркетингова възможност, за да увеличат продажбите, пише under30ceo.com

Възвръщаемостта на инвестициите за SMS маркетинг е окуражаваща. Това улеснява монетизирането на вашия списък с абонати в контекста на клиентското изживяване и маркетинга. Почти всеки бизнес обаче се притеснява как да накара клиентите да се запишат за списък с SMS, без това да бъде натрапчиво или незаконно. 

Получаването на изрично разрешение от клиентите за използване на техните телефонни номера е от решаващо значение и единственият начин да го направите е да бъдете напълно честни относно намеренията си. Основният фокус на това съобщение трябва да бъде върху предаването на ползите от присъединяването към вашия списък за изпращане на SMS-и на вашата целева аудитория. Ето пет начина да подобрите вашия SMS маркетинг.

1. Изскачащи прозорци за незабавно внимание 

Една от възможностите е да въведете изскачащ SMS на уебсайта си. Това е страхотен подход да повишите интересе на посетителите на уебсайта, независимо дали вече са запознати с вашия бизнес или не. За да сте сигурни, че посетителите на вашия уебсайт ще се включат, усъвършенстването на времето и съдържанието на тези изскачащи прозорци е от решаващо значение.

SMS изскачащите прозорци могат да бъдат насрочени да се показват, когато потребителите стигнат до дъното на вашия сайт или точно преди да кликнат към друг. Напишете в изскачащите прозорци защо хората трябва да се запишат за вашия SMS списък, като например достъп до изключителни оферти.

2. Стартирайте кампания за присъединяване към текст 

Text-to-join е най-лесният подход за получаване на телефонни номера на бъдещи клиенти. Клиентите могат да изберат да получават вашите промоционални текстове, като изпратят "присъединяване" към специален кратък код. Този подход може да събере и друга информация, като пълно име, пощенски код и предпочитания за продукта. Можете също да използвате тези данни за бъдещи рекламни инициативи.

Необходими са малко усилия, за да стартирате кампания за присъединяване към текст. Всичко, което трябва да направите, е да измислите термин, който се отнася до вашата компания, и да започнете да я рекламирате. Инструктирайте аудиторията си да изпрати съобщение, съдържащо ключовата дума, до обикновения телефонен номер на вашата компания или кратък код.

Вашият списък с абонаменти за SMS автоматично ще се разшири, за да включва всички, които изпращат определената ключова дума. Вашите абонати ще разберат, че са се включили успешно, когато получат автоматичен отговор, след като се регистрират за вашия SMS списък.

3. Осигурете награди за хората, които да се присъединят към вашия списък 

Привличането на клиенти във вашия списък с контакти за SMS маркетинг е нещо, което трябва да популяризирате активно по всяко време. Можете да рационализирате това, като предложите на клиентите си отстъпки, безплатни и други примамливи оферти. Направете неустоима сделка и гледайте как броят на SMS абонатите ви расте.

Да приемем, че управлявате автомивка. Ако се запишат за вашия SMS списък, можете да им дадете 20% отстъпка за следващото им измиване на колата.

Ако приемем, че притежавате супермаркет, бихте могли да предложите на абонатите промоция "Купете един, вземете един безплатно" за определени продукти в замяна на техния телефонен номер.

4. Включете регистрация за SMS в момента на покупката 

Друга добра стратегия за събиране на числа от вашата целева аудитория е клиентите да се запишат за вашия имейл списък в момента на покупката.

Накарайте клиентите да се регистрират за вашия SMS списък, когато плащат във вашия магазин. Уведомете ги, че регистрацията за SMS ще им позволи да се насладят на изключителни отстъпки. Това улеснява събирането на номера за контакт за използване в SMS маркетинга. Например, ако притежавате салон или спа център, можете да дадете на клиентите отстъпка за следващата им услуга в замяна на тяхното съгласие да получават промоционални текстови съобщения от вас.

5. Възползвайте се максимално от текущия си списък с абонати за имейл или бюлетин 

Ако вече имате списък с абонати за вашия имейл или бюлетин, може да ви е по-лесно да превърнете същите тези клиенти в SMS абонати. Убеждаването на хората от вашия имейл списък също да се включат за получаване на текстови съобщения може да бъде от полза, защото текстовите съобщения са по-успешни от имейлите.

SMS маркетингът е страхотна маркетингова стратегия за компании от всякакъв размер и бюджет поради високия си процент на отваряне и реализации. Въпреки че разширяването на вашия списък със SMS може да изглежда предизвикателство, една добре изпълнена SMS кампания може да направи чудеса за доходите. 

Източник: Under30CEO

Превод и редакция: Нели Тодорова                                              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ