Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Въпросите, които продават
Вие сте маркетинг специалист, който обича работата си. Кампанията ви е много хубава, независимо под каква форма и в каква медиа се реализира. Много труд сте положили в нея. И бизнесът я е харесал. Но въпреки че върви за пореден ден, няма ефект. Защо ли? Може би нямате добър призив, подтикващ към действие в рекламните ви материали. Това се оказва една от най-честите причини за неуспех на рекламните инициативи.
Хайде, погледнете нещата пак, призовават те. Във вашите маркетинг материали казвате ли на хората какво да направят?
Да си представим, че един потенциален клиент разглежда част от вашата „интегрирана маркетинг кампания“, да кажем, фантастичната брошура, която тъкмо сте отпечатали. Той започва да чете текста в брошурата. Информира се за вашия продукт или услуга. Човекът обаче ще си остане само информиран, без да направи решаващата покупка, ако не сте го призовали да действа, като се свържа с вас в посочените магазини или чрез уеб-сайта ви.
Звучи ви странно, безсмислено и дори абсурдно в една реклама да не са поставени правилните призиви и координати? Уверявам ви, случва се постоянно. Затова и го споменавам.
Когато става дума за маркетинг най-важната част от кампанията е тази с призива за действие. Тя се явява под различна форма - чрез убеждение, продажби на мечти, промоции. Всяко маркетинг съобщение трябва да съдържа отговор на всички възможни въпроси, които потребителят би могъл да си зададе. А именно:
- Какво ми предлагат?
- Как да се свържа с тях?
- Къде да ги намеря по телефона и в мрежата?
- Защо да купя от тях?
- Ще ми спестят пари ли пари и как?
- Ще направят ли живота ми по-лесен?
- По-добро ли е предложението им от това на конкуренцията?
- Предлагат ли допълнителен бонус, ако се свържа с тях преди последния ден на промоцията им?
- А ще получа ли отстъпка, ако реагирам сега?
Гай Бергстром в MarketingAbout
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.