Тема БРОЙ /// Мениджър 07/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Полезно или трик
Днес много компании рекламират продуктите си с ползите за здравето, които предлагат. Често обаче става въпрос единствено за маркетингов ход
Полезно или трик

Днес много компании рекламират продуктите си с ползите за здравето, които предлагат. Често обаче става въпрос единствено за маркетингов ход


Изпихте ли вече днешното си био, безглутеново, безлактозно и антиоксидантно смути? А дали подобни продукти предлагат толкова здравословни ползи, колкото ни се иска? Скорошно проучване на изследователи в Хюстън показва, че подобни термини могат да заблудят хората и те да консумират нещо, което не е толкова полезно, колкото очакват. Тези понятия създават „фалшиво усещане за здраве“, което може да надделее над други предупреждения на етикета – посочват експерти, – факт, с който компаниите са запознати и умело използват.
Предишни изследвания потвърждават, че например хората са по-склонни да приемат продуктите със зелени етикети като по-полезни, въпреки че те отразяват етичните бизнес практики и нямат нищо общо с хранителните качества на артикула.
Ето някои от най-често срещаните определения, които може да ни накарат да се подведем:
Изцяло натурален – въпреки че звучи чудесно за потребителите храната, напитките и козметиката им да идват изцяло от природата, за момента големите регулатори, включително в ЕС, Великобритания и САЩ, нямат изисквания (или поне не достатъчно конкретни), които уточняват какво включва терминът. Така се оказва, че всяка компания може да го използва върху опак...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
здравословни храни
здравословни напитки
суперхрани
кето храни
хранене