"Градус" пуска нова марка продукти

"Градус" - най-големият производител на птиче месо у нас лансира нова марка на пазара "Аз ям!", която включва пълна гама колбаси от свинско. Първите продукти с новата марка са кренвирши, които са в магазинната мрежа от началото на април. Следва производство и дистрибуция и на три вида наденица, а останалите колбаси ще са на пазара в началото на следващата година.

Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на "Градус" в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо. „Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си.", коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма Градус, на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката. Там за първи път бе обявено името на новия бранд.

Лансирането му е съпътствано от мащабна интегрирана маркетингова кампания, дело на Ogilvy Sofia, която включва различни комуникационни канали. Рекламният клип стартира по телевизията от 15 април и обяснява философията на “честния кренвирш”. Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо. Тримата са работили за марки, като Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero. Манфредо Летео е заснел над 600 документални и рекламни клипа, за които е спечелил множество награди, наредили го сред най-добрите режисьори в Европа.

Кренвиршите Аз ям! са вече в магазинната мрежа и освен на витрината с насипни месни изделия, се предлагат и в отделни разфасовки във вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им. Целта на Аз ям! е да представи един различен продукт, за което допринасят и отличаващите се сред останалите марки на пазара име, лого и опаковки, създадени от INTO Branding.

Успоредно с рекламната кампания, Аз ям! стартира и с ежедневно обновяван сайт azyam.bg, в който ще се публикуват множество рецепти от известни готвачи с основна съставка свински кренвирш Аз ям!. Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на Бон Апети. В сайта можете да се включите и в националното проучване за любимия начин за хапване на кренвирши. От 15 април стартира и активна комуникация с потребителите във Facebook страницата, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.

Рекламният клип на първите продукти под новата марка и мейкинга можете да видите по-долу

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?