Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Градус" пуска нова марка продукти
"Градус" - най-големият производител на птиче месо у нас лансира нова марка на пазара "Аз ям!", която включва пълна гама колбаси от свинско. Първите продукти с новата марка са кренвирши, които са в магазинната мрежа от началото на април. Следва производство и дистрибуция и на три вида наденица, а останалите колбаси ще са на пазара в началото на следващата година.
Производството на новите продукти от свинско месо започна с разширяването на завода на "Градус" в Стара Загора и старта на новото специализирано крило за производство на продукти от свинско месо. „Нарекохме ги така, защото самите ние ги ядем с удоволствие. И понеже са вкусни и качествени, ги предлагаме и на близките си.", коментира Ангел Ангелов, собственик и управител на фирма Градус, на специално събитие в Стара Загора за всички търговски партньори на марката. Там за първи път бе обявено името на новия бранд.
Лансирането му е съпътствано от мащабна интегрирана маркетингова кампания, дело на Ogilvy Sofia, която включва различни комуникационни канали. Рекламният клип стартира по телевизията от 15 април и обяснява философията на “честния кренвирш”. Клипът е продукт на голям международен екип, част от който са едни от най-добрите професионалисти в заснемането на храна. Режисьор е италианецът Манфредо Летео, оператор – Стефано Бини, а food стилист - Оттавиа Сардо. Тримата са работили за марки, като Nestlè, Unilever, Pizza Hut, Maggi и Ferrero. Манфредо Летео е заснел над 600 документални и рекламни клипа, за които е спечелил множество награди, наредили го сред най-добрите режисьори в Европа.
Кренвиршите Аз ям! са вече в магазинната мрежа и освен на витрината с насипни месни изделия, се предлагат и в отделни разфасовки във вакуумирана опаковка, която запазва вкуса им. Целта на Аз ям! е да представи един различен продукт, за което допринасят и отличаващите се сред останалите марки на пазара име, лого и опаковки, създадени от INTO Branding.
Успоредно с рекламната кампания, Аз ям! стартира и с ежедневно обновяван сайт azyam.bg, в който ще се публикуват множество рецепти от известни готвачи с основна съставка свински кренвирш Аз ям!. Първите рецепти са приготвени от финалиста в първото издание на Master Chef Аврам Големечков, стилиста на храна Ева Тонева и екипа на Бон Апети. В сайта можете да се включите и в националното проучване за любимия начин за хапване на кренвирши. От 15 април стартира и активна комуникация с потребителите във Facebook страницата, YouTube и Instagram, където ще се публикува информация за продукта и марката.
Рекламният клип на първите продукти под новата марка и мейкинга можете да видите по-долу
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.