Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Постарайте се да ги опознаете

Постарайте се да ги опознаете

Постарайте се да ги опознаете

Когато става въпрос за изграждане на марка, социалните медии остават един от най-добрите инструменти за подпомагане на бизнеса да достигне до целевата си аудитория. Средата изгражда марки, предоставя на клиентите информация за техния дебют и им дава шанс да предоставят обратна връзка.

Терминът "вирусен" се използва за описание на създадено съдържание, което се споделя широко в много платформи. Всичко това привлича внимание към марката и може да помогне за достигане до нови аудитории, ако се направи по правилния начин.

Ето няколко ключови съвета за процъфтяващи фирми, които искат да изградят своето присъствие във всички онлайн опции.

Опознайте платформите си 

Има много различни категории социални медии с различни аудитории. Уверете се, че разбирате всяка платформа, какъв тип съдържание се качва на нея.

Най-популярните включват Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube, LinkedIn и Snapchat. Вашият бизнес може да е подходящ да присъства на всички или само на някои от тези опции.

Поддържайте публикациите фокусирани върху марката 

Пишете за вашия бизнес и неща, които са свързани с него. Социалните медии са много добър начин да ви направят видими за вашата публика.

Ако обаче коментирате други акаунти или публикувате противоречиви писма? Публиката вижда това и може да има отрицателно въздействие върху имиджа ви. Направете страницата за вашия продуктов период.

Създавайте взаимоотношения

Да бъдеш социален просто означава да отговаряш на коментари, да харесваш публикации от други акаунти, да следваш различни хора и т.н. Това показва, че страницата ти е нещо повече от реклама за твоя бизнес, но че те е грижа за последователите ти.

Ангажираността може също да означава задаване на въпроси и коментиране на публикации и подтикване на потребителите да взаимодействат с вас.

Поискайте обратна връзка от потребителите, което е полезна представа за по-доброто разбиране на вашия клиент. Активността също може да ви помогне да намерите други бизнеси, като вашия, и да създадете общност. Колкото повече ангажираност показва вашата страница, толкова повече други хора ще взаимодействат.

Органичният растеж винаги е важен 

Въпреки че потребителите може да бъдат впечатлени от страница, която има над 100 000 последователи, ако публикациите получават само 1000 харесвания, е ясно, че последователите са купени и са фалшиви. Потребителите могат лесно да разберат кога дадена страница е купила последователи, за да изглежда по-популярна, отколкото е в действителност.

Всяка страница трябва да започне отнякъде и въпреки че може да не спечелите хиляди последователи за една нощ, по-добре е бавно да спечелите истинска аудитория, отколкото да имате хора, които нямат интерес да станат ваши клиенти.

Изграждането на истинска общност от лоялни хора е трудно и понякога разочароващо, когато числата не се покачват безумно бързо, но колкото по-истинско е вашето присъствие онлайн, толкова по-привлекателно е за истинските потребители да се ангажират. В тази среда бавното и стабилно все още печелят състезанието.

Създавайте оригинално съдържание

Всеки ден компаниите пускат ново съдържание, опитвайки се да надминат своите конкуренти и да внесат повече привлекателност в своя бизнес. Това може да бъде всичко - от изображение през кратко видео до подкаст. Има безброй начини да създадете привлекателни снимки, които са подходящи за вашия бизнес.

Уверете се, че страницата ви е пълна с оригинални изображения и видеоклипове, тъй като това може да ви помогне да станете по-разпознаваеми.

Показателно е, че скорошно проучване, проведено от Propel Software сред 2000 възрастни американци установи, че 51% твърдят, че страхотното изживяване в социалните медии (като бързи отговори или забавни публикации) би ги убедило да изпробват марката.

Платформите непрекъснато растат и се развиват, така че като нов бизнес трябва да се включите и да започнете направо да изграждате страниците си. 

Източник: Ерика Души Саруей за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова             

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ