"Taste The Feeling" - новото глобално послание на Cоса-Соla

Усмивките, приятелите, доброто настроение, хубавите емоции -за тях ще става дума в посланията на компанията оттук нататък. Началото е ударно, с участието на Калин Вельов, Рафи и много други от най-актуалните български звезди
 

За първи път в над 100-годишната си история Coca-Cola обединява всички продукти от семейството си под един бранд и в една обща глобална кампания под надслов „Taste The Feeling”, която стартира в цял свят тази година.

"Taste The Feeling" е и новият слоган на компанията, който ще замести предходния “Отвори път на щастието“ от последните 7 години.  Промяната подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене.

Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Guy Aroch и Nacho Ricci, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика.

„Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii.

България е сред страните, в които новата комуникационна кампания вече стартира с бляскав трибют снощи, в който се включиха най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си.“, заяви по време на събитието Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.

„България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната“, отбеляза Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Цитат на деня
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници