Изкуството да се променяш

Изкуството да се променяш

Най-модерната услуга на podaraci.bg е базирана на иновативен модул, който дава възможност на партньорите ни да правят подаръци по лични поводи на случжители и клиенти, обяснява Анна Палазова, мениджър корпоративни клиенти на компанията. Podaraci.bg е модерна интерактивна платформа, която е на пазара от 2005 г. Тя е лидер в онлайн търговията, с изградени традиции в обслужването на корпоративни и индивидуални клиенти. Podaraci.bg предоставя богат избор на подаръци с филтър по категории, гъвкави методи за разплащане и бърза доставка. Мотото на фирмата е "Ние имаме всичко, от което вие се нуждаетe”.

Анна Палазова, Мениджър Корпоративни клиенти

- Г-жо Палазова как се промени онлайн търговията през последните 10 години? Защо все повече хора се доверяват на платформа като вашата при избора на подаръци?

- Онлайн търговията се променя с дни и часове, а за последните 10 години скокът е огромен. Налага се да се използва голяма доза креативност, за да можем да отговорим на промените в пазара. Конкуренцията е жестока и оцеляват само най-добрите. Podaraci.bg е в този бизнес от 2005 г. и е факт, че все повече хора ни се доверяват в избора на подаръци. Мисля, че е напълно нормално да се търси ефективен и работещ начин, да се спести време, а нашите доставки се изпълняват за няколко часа в София.

- А индивидуалните клиенти повече ли са от корпоративните?

- Има малка преднина при индивидуалните клиенти, но двата сегмента нарастват устойчиво с почти идентични темпове. Прави впечатление, че въпреки трудните времена много млади фирми се опитват да изградят корпоративна култура и държат на етикета и бизнес етиката в партньорските отношения. За тях корпоративните подаръци са символ на класа и зрялост в бизнеса.

- И все пак бизнес клиентите не са ли някак по-традиционно настроени, когато става дума за избор на корпоративни подаръци? Какви са тенденциите в това направление?

 - Разбира се, че са традиционно настроени и точно за това се насочват към компания с традиции като нашата. Но извън шегата, мога да кажа, че все повече корпоративни клиенти ни се доверяват, защото виждат, че покриваме точно техните изисквания. Модерни сме, но в същото време, носим дух, който показва лично отношение и грижа към хората. Относно тенденциите най-модерната услуга в момента е базирана на иновативен модул, който използват партньорите ни, за да правят подаръци на своите служители и клиенти. При персонал от 200 души няма как мениджърът да помни рождените дни на всички служители. Данните се въвеждат в интерактивна система и така има навременна информация за имени дни, рождени дни и всякакви празници предварително заложени в алгоритъм. Спестява се много работа за HR- a и същевеременно се предлагат варианти за подарък, съобразени с предварително заложен бюджет. Персонален акаунт мениджър се грижи за актуализацията на информацията. Гъвкави сме и можем да отговорим и на по-нестандартни идеи за подаръци. Тази услуга се ползва в момента от българска хотелска верига, за която е важно редовните им клиенти да са доволни, а какъв по-добър комплимент от неочакван подарък за личен повод. Една от най-големите IT компании, също ни се е доверила в избора на подаръци за служителите си. Предлагаме единични и пакетни услуги, възможности за договаряне, месечен абонамент или дългосрочно обвързване.

За Коледа имаме подготвен каталог с изненади към служителите - бизнес аксесоари с лого на компанията, модерна техника, луксозни гравирани химикалки, сувенири, бутилки специален алкохол, юбилейни монети, модерни джаджи като смарт часовници, USB-устройства и т.н. Разбира се, има и закачливи подаръци и такива, които са напълно символични.

Интервюто е от най-новия брой на  списание "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ