На какво залагаш?

На какво залагаш?

Социалните мрежи могат да са мощен инструмент за това продуктите и/или услугите ви да изпъкнат спрямо конкурентните такива. Не всички кампании обаче се представят еднакво – докато едни вършат чудесна работа в привличането на нови клиенти, други са абсолютно извън радара. Каква е разликата? Сред основните фактори са как е подготвена и настроена кампанията, както и каква е цялостната стратегия за онлайн развитието ви.

Органично ангажиране

Платените кампании станаха важен фактор на фона на намаляващия органичен рийч във Facebook и останалите социални платформи. Това не означава, че трябва да игнорирате начините да го увеличите. Платените кампании могат да помогнат на таргет аудиториите ви да открият бранда ви, но органичните постове са тези, които ще поддържат ангажираността на хората.

Намалете броя на активните кампании

Повечето кампании не са непременно добри за социалните мрежи, особено ако оперирате с ограничен бюджет. Някои от тях се оказва, че таргетират едни и същи лица, което ги уморява и същевремено намалява ефективността на комуникацията.

Проучване на платфомата KlientBoost показва, че повечето брандове трябва да имат максимум три или четири кампании, като всяка от тях да е фокусирана върху групи от различни части от фунията на продажбите. Прекаленият им брой твърде много разширява разходите, докато редуцирането на кампаниите и фокусирането на средствата в по-малък брой от тях увеличава ефективността.

Ретаргетирането

Проучване на компанията Little Data сред над 1100 магазина за електронна търговия установява, че процентът на конверсиите им е средно 1.4, а това е свързано с една фундаментална истина в маркетинга – потребителите рядко вземат решение за покупка при първия път, в който се ангажират с бранда ви. Затова способността ви успешно да ретаргетирате чрез социалните мрежи играе важна роля в превеждането на клиента през фунията на продажбите.

Тези тактики могат да засилят присъствието ви онлайн, но е важно да се проследяват и анализират във времето, така че да установите на какво е най-добре да заложите.

Керъл Санкар, основател на The Confidence Factor, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията