3D телевизорите превземат американския пазар
Водещите производители на технологични уреди за бита до юни 2010 г. ще пуснат на пазара новия си революционен продукт – 3D телевизорите. Компаниите са сигурни, че този вид устройства ще бъдат хитови и търсени в пренаселения от електронни продукти технологичен пазар, съобщава „Ройтерс”.
Sony планира да продаде 25 милиона LCD телевизора до края на следващата година. От компанията вярват, че 3D моделите ще заемат 10% от всички продажби. Sony ще представи на потребителите 3D телевизорите си през юни, когато ще лансира и софтуер за триизмерни популярни видеоигри като PlayStation 3 например.
До края на март Samsung Electronics ще започне да продава 46- и 55-инчови 3D телевизори в САЩ. Компанията е настоящият лидер в световните продажби на плоскоекранни телевизори. Другите лидери в този бранш - LG Electronics и Panasonic, също няма да останат назад и ще пуснат на пазара разработката си на новия вид телевизионна технология.
Много хора смятат, че 3D технологията ще предизвика революция в телевизионната история, еквивалентна на преминаването от черно-бяла към цветна телевизия. Анализаторите обаче твърдят, че голяма част от купувачите в САЩ наскоро са си купили нови плоскоекранни телевизори и не са готови да модернизират телевизията вкъщи. Много от зрителите трудно ще свикнат със специалните очила, които трябва да сложат, за да гледат този вид програми. Освен това 3D програмирането не е достатъчно развито и все още няма голям брой 3D филми.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.