Създадоха интернет-банер, който ухае
Бразилци впечатлиха криейтива по цял свят като сътвориха банер за реклама на парфюм в интернет, който може да се помирише. Творческата задача, довела до необичайната иновация в областта на маркетинга и рекламата била да се популяризира ароматът на парфюма Kaiak, който не е пуснат в магазините и съответно не може да се тества директно, а се разпространява само от специални представители на фирмата-производител. Криейтив екипът на бразилската рекламна агенция решил да предостави възможността за тестване чрез банери в интернет. И ето как се случва това:
при кликване върху банера с надпис "Най-продаваният в страната мъжки аромат се промени. Искате да го пробвате? Кликнете върху банера. Той е ароматизиран", от монитора бавно се повдига скрита до този момент малка полица с тестер на новия аромат.
За целите на рекламната кампания специалното оборудване било монтирано на компютрите в 15 интернет-клуба в Сао-Паоло, като лавица побира 50 тестера. Промоутърки следят рекламното рафтче да не остава празно. Само за седмица, били използвани 10 000 тестера, отчитат от рекламната агенция, сътворила оригиналната кампания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.