Създадоха интернет-банер, който ухае

Създадоха интернет-банер, който ухае

Бразилци впечатлиха криейтива по цял свят като сътвориха банер за реклама на парфюм в интернет, който може да се помирише. Творческата задача, довела до необичайната иновация в областта на маркетинга и рекламата била да се популяризира ароматът на парфюма Kaiak, който не е пуснат в магазините и съответно не може да се тества директно, а се разпространява само от специални представители на фирмата-производител. Криейтив екипът на бразилската рекламна агенция решил да предостави възможността за тестване чрез банери в интернет. И ето как се случва това:

при кликване върху банера с надпис "Най-продаваният в страната мъжки аромат се промени. Искате да го пробвате? Кликнете върху банера. Той е ароматизиран", от монитора бавно се повдига скрита до този момент малка полица с тестер на новия аромат.

За целите на рекламната кампания специалното оборудване било монтирано на компютрите в 15 интернет-клуба в Сао-Паоло, като лавица побира 50 тестера. Промоутърки следят рекламното рафтче да не остава празно. Само за седмица, били използвани 10 000 тестера, отчитат от рекламната агенция, сътворила оригиналната кампания.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ