Новини

2023-А ЩЕ Е ДОБРА ГОДИНА ЗА ФИНАНСОВИЯ ПАЗАР

Добра година за финансовия пазар ще бъде 2023-а, според участниците в Четвъртия панел “Парите и хората” от Банково-финансовия форум „Бъдещето на парите”, който списание „Мениджър” организира за пети път. ...

2023-А ЩЕ Е ДОБРА ГОДИНА ЗА ФИНАНСОВИЯ ПАЗАР

БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА ЩЕ ПРЕТЪРПИ ПЛИТКА РЕЦЕСИЯ

Българската икономика ще претърпи плитка рецесия. Такава прогноза направи Кристофор Павлов, главен икономист на "УниКредит Булбанк" в откриващата си презентация на първата годишна конференция за строителство и инвестиции на списание "Мениджър", която...

БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА ЩЕ ПРЕТЪРПИ ПЛИТКА РЕЦЕСИЯ

ЖИЛИЩНИЯТ ПАЗАР Е ВЕЧЕН. ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ЖИЛИЩА ВИНАГИ ЩЕ ИМА

Жилищният пазар е вечен. Хората винаги ще търсят жилища, в които да живеят и да отгледат децата си – около това мнение се обединиха участниците във втория дискусионен панел „Устойчив жилищен пазар - мисия възможна” от Годишната конференция за строителство

ЖИЛИЩНИЯТ ПАЗАР Е ВЕЧЕН. ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ЖИЛИЩА ВИНАГИ ЩЕ ИМА

СОФИЯ, ВАРНА, ГАБРОВО, РУСЕ - РАЗЛИЧНИТЕ ПОДХОДИ КЪМ ПОСТИГАНЕТО НА УСТОЙЧИВА ГРАДСКА СРЕДА

Постигането на устойчива и екологична градска мобилност става все по-съществен проблем за българските градове. Проблемите са идентични, но всеки решава как да подходи към тяхното разрешаване. В София вече има стандарти за изграждането на градската среда,

СОФИЯ, ВАРНА, ГАБРОВО, РУСЕ - РАЗЛИЧНИТЕ ПОДХОДИ КЪМ ПОСТИГАНЕТО НА УСТОЙЧИВА ГРАДСКА СРЕДА

ОФИС ПРОСТРАНСТВАТА ЕВОЛЮИРАТ

Широкото навлизане на дистанционната работа по време на пандемията напълно промени очакванията на служителите към офисите. Сега, когато много от тях осъзнават, че могат да бъдат продуктивни от разстояние, е по-важно от всякога работодателите да създадат о

ОФИС ПРОСТРАНСТВАТА ЕВОЛЮИРАТ

ЗА ИЛИ ПРОТИВ КЕША VOL.2: КОЙ СПЕЧЕЛИ НОВИЯ ДЕБАТ НА МЕНИДЖЪР ОТ ПОРЕДИЦАТА „ТОЧКА НА КИПЕНЕ“

Два отбора дискутираха темата „За или против кеша“ в рамките на дебат от формат на Мениджър „Точка на кипене“. С убедителна преднина спечели отборът на Димитър Продански, изпълнителен директор, член на Управителния съвет на Management Financial Group...

ЗА ИЛИ ПРОТИВ КЕША VOL.2: КОЙ СПЕЧЕЛИ НОВИЯ ДЕБАТ НА МЕНИДЖЪР ОТ ПОРЕДИЦАТА „ТОЧКА НА КИПЕНЕ“

ЗАКЪСНЯВА ЛИ БЪЛГАРИЯ ЗА ЗЕЛЕНАТА СДЕЛКА?

Зелената сделка и преходът към нисковъглеродна икономика отдавна не са въпрос на дискусии. Въпросът е как да бъде направено така, че това да се случи с много възможности за всички, затова срещите и разговорите на институциите с бизнеса ще стават все ...

ЗАКЪСНЯВА ЛИ БЪЛГАРИЯ ЗА ЗЕЛЕНАТА СДЕЛКА?

БЪДЕЩИТЕ УСТОЙЧИВИ РЕШЕНИЯ СРЕЩУ ЕНЕРГИЙНИ КРИЗИ

България има две основни енергийни сърца - АЕЦ и Маришкия басейн. Тази система ще започне постепенно да се променя и енергията да се произвежда там, където се консумира. Такава визия за бъдещето очерта Александър Николов, министър на енергетиката в о...

БЪДЕЩИТЕ УСТОЙЧИВИ РЕШЕНИЯ СРЕЩУ ЕНЕРГИЙНИ КРИЗИ

ЗЕЛЕНОТО ДНК НА БИЗНЕСА

Бизнесът е активен участник в създаването и налагането на решения за подобряване на средата на живот и плавното преминаване към устойчиво развитие. Това доказват споделените в трети панел на провеждащия се днес 13-ти Зелен форум на “Мениджър” добри практи

ЗЕЛЕНОТО ДНК НА БИЗНЕСА

IV ГОДИШЕН ФОРУМ "ОТГОВОРНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ": ТРИ СЦЕНАРИЯ ПРЕД СЕКТОР „ХРАНИ”

Три са сценариите пред производството и търговията на храни у нас – оптимистичен, песимистичен и реален. Според първия се очаква плавно нарастване на цените на основните храни с 50% до началото на новата стопанска година от 1 октомври, а при втория, ...

IV ГОДИШЕН ФОРУМ ОТГОВОРНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ: ТРИ СЦЕНАРИЯ ПРЕД СЕКТОР „ХРАНИ”

ПРОФИЛ НА БЪЛГАРСКИЯ ПОТРЕБИТЕЛ: ТРАДИЦИОНАЛИСТ, ЗА КОГОТО ЦЕНАТА Е ОПРЕДЕЛЯЩА

Масовият български потребител е традиционалист, за когото цената е определяща при избора на хранителни продукти. Този профил очертаха участниците във втория панел „Нови потребителски нагласи” на форума „Отговорни потребители”, който списание „Ме...

ПРОФИЛ НА БЪЛГАРСКИЯ ПОТРЕБИТЕЛ: ТРАДИЦИОНАЛИСТ, ЗА КОГОТО ЦЕНАТА Е ОПРЕДЕЛЯЩА

ИНОВАЦИИ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ЗАДАЧА С МНОГО НЕИЗВЕСТНИ

Кризите са точното време за иновации. Около това твърдение се обединиха участниците в третия панел „Иновации по време на криза” – част от четвъртия поред форум „Отговорни производители”, иницииран от списание „Мениджър”. ...

ИНОВАЦИИ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – ЗАДАЧА С МНОГО НЕИЗВЕСТНИ
|< < 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | > >|

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

календар
Януари
Февруари
27.02.
XI национален Фарма форум
Март
28.03.
VI годишен форум: Отговорно производство и търговия
Април
23.04.
Technovation 2024
Май
28.05.
Галавечер Хоризонти 2024
Юни
04.06.
15-и Зелен форум
12.06.
Next level HR 2024
Юли
Август
Септември
28.09.
Калпазанска есен
Октомври
Ноември
Декември
31.12.
Събития на "Мениджър" 2024