5 рекламодатели на наградите „Оскар“ се обединиха за хитова мултибранд кампания
97-те награди „Оскар“ отпразнуваха някои от най-големите филмови издания за годината, като същевременно представиха хитова мултибранд кампания. Усилието, съсредоточено върху каскадьорската работа, говори за нарастващата роля, която висококонцептуалната реклама играе около събития на живо, които служат като едни от последните бастиони за гледане на телевизия. Хост мрежата ABC е собственост на Disney, чийто рекламен отдел помогна за разработването на кампанията. Сътрудничеството също така носи целенасочена насоченост, защитавайки често неизвестни професионалисти и град, който наскоро беше опустошен от горски пожар, пише Marketing Dive.
Петима рекламодатели се обединиха, за да отдадат почит на холивудските каскадьори, най-голямото усилие за мултибранд в почти вековната история на шоуто за филмови награди, според съобщение за пресата.
Carnival Cruise Line, Kiehl’s, L’Oréal Paris, Mntn и Samsung пуснаха комбинирани шест спота в хода на шоуто, представяйки над 75 професионални каскадьори, изпълняващи сложни и доста опасни касдади по суша, въздух и вода. Каскадьор ветеран и режисьор Крис Денисън помогна за оркестрирането на кампанията.
Рекламният блиц на Оскарите, създаден в партньорство с Disney Advertising и редица агенции, отдава внимание на нарастващите призиви каскадьорите да бъдат признати като категория за награди и идва, когато Холивуд се възстановява от опустошителните горски пожари по-рано тази година. Всички реклами са заснети в Лос Анджелис след пожарите.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Археолози разкриха 2000-годишно „мистериозно убийство“, докато снимат телевизионно предаване
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Политика |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |НАП продава автогарата в Перник
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.