Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Дайте им повод да се вълнуват

Дайте им повод да се вълнуват

Дайте им повод да се вълнуват

Няма нищо лошо в реклама във вестник или стратегически разположен билборд, но ако наистина искате да развиете бизнеса си, имате нужда от дигитален маркетинг. Традиционните маркетингови стратегии имат своето място, но дигиталният маркетинг трябва да бъде предпочитание за всеки бизнес, защото той е достъпен, бърз и достига до голям брой зрители. 

Дигиталният маркетинг предлага редица стратегии, базирани на целите и бюджета на всеки бизнес. Независимо дали се интересувате от онлайн реклами или създавате органичен видеоклип, можете да приспособите своята стратегия за дигитален маркетинг, за да отговаря най-добре на бюджета на вашия бизнес. 

Говорейки за време, можете да стартирате имейл кампания за по-малко от час. Това е много по-бързо от традиционните канали, при които може да отнеме седмици, докато кампанията се материализира. 

Ако търсите да достигнете до потребители извън вашия район, блоговете и цифровото съдържание имат възможността да достигнат до милиони зрители и читатели. Следвайте тези четири тенденции, за да развиете бизнеса си чрез дигитален маркетинг, пише Ники Карлсън в статия за Inc.com

Видео съдържание 

54% от потребителите искат да виждат повече видео съдържание от марките, от които купуват. Така че защо толкова много фирми се насочват само към социални публикации и блогове?

YouTube, Snapchat, Instagram и TikTok трябва да имат място във вашия микс за дигитален маркетинг. Стига да има смисъл за вашата аудитория, можете да ангажирате последователи на различно ниво с видео съдържание.

Смартфонът ви вече разполага с висококачествена камера, така че започвайте да снимате! Колкото повече се представяте, толкова по-уверени ще ставате в правенето на рекламни видеоклипове за вашия уебсайт, социални медии и търсачки като YouTube.

Персонализиран имейл маркетинг 

Бисквитките на трети страни изчезват, което означава, че тактиките за дигитален маркетинг като платени реклами няма да бъдат толкова ефективни, колкото бяха в миналото. С имейл маркетинга вие изцяло притежавате данните на вашите абонати и не е нужно да разчитате на Google или Facebook за достъп до тях. 

Ако още не сте го направили, напълнете списъка си с имейли. Помолете купувачите да се абонират, докато проверяват своята онлайн количка, или добавете павилион в магазина, за да насърчите регистрациите. Можете дори да предложите безплатно раздаване, за да стимулирате повече хора да се абонират.

Платформи като Mailchimp ви позволяват да изпращате стотици имейли до абонати за секунди. Но вместо да изпращате общи имейли, използвайте функциите за персонализиране и автоматизация на вашия доставчик на имейл услуги, за да посрещнете клиентите си там, където са.

Онлайн общности 

36% от американците казват, че са самотни - число, което само нараства след пандемията. Във време на нарастващо прекъсване на връзката, за брандовете е по-важно да обединяват хората. Ето защо онлайн общностите са толкова могъщи.

С правилния подход можете да създадете последователи за вашия бизнес, като същевременно давате на потребителите връзката, която толкова желаят.

Големи марки като Sephora са създали цели уебсайтове, посветени на техните общности, но вие можете да започнете с по-малки. Създайте ексклузивна група във Facebook или Discord сървър, за да обедините вашите купувачи.

Но им дайте повод да се вълнуват! Ангажирайте групата чрез:

  • Отговаряне на коментари
  • Помолете ги да гласуват за нови характеристики, продукти или цветове
  • Задавайте въпроси 

Това е вашият шанс да опознаете клиентите си на по-лично ниво, така че използвайте този безплатен инструмент за дигитален маркетинг, за да изградите своя собствена онлайн общност.

Мобилни устройства 

Вашият уебсайт и имейл маркетинг създадени ли са за мобилни потребители? Ако не, може да има проблеми с форматирането и изобразяването за потребителите, които имат достъп до вашия сайт през телефона си.

Това се случва, защото собствениците на фирми обикновено проектират своите маркетингови промоции на настолен компютър, но потребителите често ги получават на мобилно устройство. Странни неща се случват, когато се опитвате да преведете дизайна на настолни компютри в мобилни устройства и затова фирмите трябва първо да проектират за мобилни устройства.

Не е нужно да сте разработчик, за да направите това! Можете да използвате удобни за мобилни устройства шаблони или оптимизирани за мобилни устройства шаблони за вашия сайт.

Дигиталният маркетинг е предпочитан за много фирми от години. Но потребителските предпочитания и тенденции се променят, което означава, че трябва да коригирате подхода си, за да получите повече за парите си. Опитайте тези четири стратегии, за да прецизирате бизнеса си.

Източник: Ники Карлсън, съосновател/съпрезидент на ChicExecs Retail and Strategy Firm, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова      

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ