8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

Фокусирани ли сте върху правилните елементи във вашата стратегия за съдържание? Различните цели разчитат на различни подходи. Ако искате да продадете нещо, тогава привличането на посетители към правилните страници е това, което има значение, докато ако искате да печелите чрез онлайн реклами, тогава броят на посетителите е по-важен.

Харесванията и коментарите в социалните платформи са страхотни, но всъщност водят ли те до повече кликвания към вашия уебсайт? Ако искате да извлечете максимума от усилията си, трябва да измервате правилните неща, пише socialmediatoday.com.

Екипът от Quuu е съставил основен преглед на ключовите показатели за съдържанието, които трябва да имате предвид.

Прегледайте списъка, изберете тези с най-голямо значение и започнете да усъвършенствате подхода си, за да постигнете най-ценните резултати за вашия бизнес. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия