Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Супер успешна кампания в YouTube скри кой рекламира
„Това е нов спорт, който не съществуваше досега!”, обяснява млад мъж, преди да опита да … тича по повърхността на езеро.
Документален филм с трима ентусиасти във водоустойчиви костюми, които опитват да тичат максимално дълго по повърхността на езеро, стана сензация в YouTube, пише BrandRepublic.
Дългото 3:13 минути видео, показва как се практикува най-новият измислен екстремен спорт - бягане по вода (Liquid Mountaineering).
Филмчето вече е гледано от над 4.4 млн. души. Огромен брой потребители масово го дискутираха във видеопортала и в хиляди блогове. За кратко време то влезе в топ 100 на най-гледаните световни спортни клипове в YouTube за всички времена. За него се говори и в телевизионни предавания в Япония, Бразилия, Австралия и Южна Корея.
Всичко това се случи и накрая се разбра, че видеото е спонсорирано от английския производител на спортно облекло Hi-Tec и е публикувано в YouTube с рекламна цел.
Наскоро от Hi-Tec признаха, че скритата цел на филма е била чрез тичането по водата на героите, да се покажат качествата на водоустойчивите обувки с тяхната марка.
Саймън Бонъм, маркетинг директор на Hi-Tec заяви, че идеята е била традиционната форма на маркетинг да се преобърне с главата надолу и да се акцентира върху забавната страна и спортния дух на бранда.
Филмът е дело на базираната в Амстердам рекламна агенция CCCP. Можете да го видите по-долу:
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.