Модна марка кара потребителите да спят с грим

E.l.f. Skin, линията за грижа за кожата на търговците на красота, стартира най-голямата си кампания на марката до момента, „Божествена интервенция на кожата“, предава Marketing Dive.
Актьорът-комик Меган Сталтър („Hacks“) участва в 60-секундна героична роля като „Sinfluencer“, герой, който насърчава потребителите да извършват грехове в грижата за кожата като спане с грим.
В основата на концепцията на кампанията стоят вътрешни проучвания, според които хората от поколението Z са виновни за извършване на "кожни грехове". Нещо повече, според данни на Statista, цитирани от E.l.f., това поколение използва повече продукти за грижа за кожата от всяко друго преди тях.
Кампанията, замислена и продуцирана с Day One Agency, ще се проведе на големи стрийминг платформи като Disney+, Peacock, Amazon Prime, Hulu, Netflix и Paramount+. Тя ще се разпространи в социалните медии, телевизията и външна реклама. Усилието също така включва интерактивна целева страница в САЩ и Обединеното кралство, която генерира препоръки за продукти от "признанията" на потребителите.
"Divine Skintervention" продължава усилията на E.l.f. да се превърне в развлекателна марка, която се ангажира с потребителите, особено с поколението Z. Новото развлекателно звено на маркетолога, E.l.f. Made, този месец представи оригинален албум, предназначен да озвучи видеоклиповете Get Ready With Me, популярен жанр в приложения като TikTok. Преди това E.l.f. Skin използва реклама в стил Animal Planet, за да популяризира Bronzing Drops, която пожъна вирусен успех.
E.l.f. Beauty увеличи разходите за маркетинг до 25% от нетните продажби през фискалната 2024 г. спрямо 7% от нетните продажби преди пет години. По-високите маркетингови инвестиции се изплащат в резултатите от продажбите. Компанията отчете 50% ръст на нетните продажби в отчета си за приходите за първото тримесечие на 2025 г. Досега през 2024 г. E.l.f. е изпълнил повече от дузина кампании, включително "So Many Dicks", което събра органични медийни импресии в размер на 1 милиард долара.
Източник: Крис Кели за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание
ПР и събития | Advertorial |Suzuki Motor пуска първия си електрически автомобил през януари
Автомобили |Netflix: Боксовият мач между Алварес и Крауфорд постави рекорд по гледане в XXI век
Бизнес |Румъния може да влезе в ОИСР още през 2026 година
ЕС |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Свят |ADVERTORIAL

Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Коментари
Няма въведени кометари.