Meta споделя нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 (Инфографика)

Meta споделя нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 (Инфографика)

Meta сподели някои нови прозрения за маркетинговите възможности на Q5 - периодът между Коледа и Нова година, когато повечето хора все още са в празничен режим и следователно са по-активни в социалните приложения.

Това е моментът, както отбелязва Мета, когато много от по-големите рекламодатели облекчават своите инициативи за продажби, което означава, че често има по-малко конкуренция и следователно по-евтини реклами.

Това може да създаде голям потенциал за вашата марка да достигне до потребителите чрез Facebook и да разшири обхвата ви до нови аудитории, пише socialmediatoday.com

Инфографиката по-долу предоставя преглед на възможността за Q5.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Лидерите раждат ли се, или се създават?
Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение