Защо Mentos пусна отново емблематичния си джингъл (Видео)

Защо Mentos пусна отново емблематичния си джингъл (Видео)

Mentos наскоро преработи двата най-запомнящи се израза на своята марка, актуализирайки емблематичния си джингъл и пренасяйки експеримента с газирания гейзер във Fortnite. И двете усилия говорят за това как търговците могат да се възползват от носталгията, за да достигнат както дългогодишни клиенти, така и по-млади поколения, пише Marketing Dive. 

Марката бонбони Perfetti Van Melle на 1 април пусна отново джингъла в социалните, дигиталните и аудио стрийминг платформи iHeart Radio и YouTube Music. Но вместо оригиналните реклами от 90-те години, които се оказаха толкова запомнящи се, марката избра създателите Adam Waheed, That’s a Bad Idea и Aubrey Gavello, за да направят реклами на Mentos по свой образ.

„Искахме да сме сигурни, че преразгледахме този емблематичен джингъл, но да го направим малко по-подходящ за днешните сценарии“, каза Джен Редмънд, директор на категория дъвки и ментови дражета в Perfetti Van Melle. „Това е забавен начин да се въведе отново закачливата мелодия, която мнозина познават и обичат и все още помнят, но също така се уверете, че е подходяща за тези, които не я помнят.“

Достигането до стари и нови потребители може да помогне на Mentos да спечели пари от процъфтяващ пазар на бонбони, който надхвърли 54 милиарда долара продажби през 2024 г. и се очаква да надхвърли 70 милиарда долара до 2029 г., според доклад на Националната асоциация на сладкарите. Дъвките и ментовите дражета отбелязаха 1,9% ръст в продажбите в долари през 2024 г., изпреварвайки шоколада (0,4%), но застанаха зад нешоколадовите бонбони (4,9%) в каналите, измерени от Circana.

Вместо да направят костюм на райета върху прясно боядисана пейка, рекламите, създадени от инфлуенсъри, откриват абсурдни проблеми с паркирането, злополуки в офиса и грешки при почистването, които биха могли да резонират по-силно сред днешните потребители. По подобен начин следващата фаза на кампанията, стартираща на 1 май, ще актуализира текстовете на джингъла в реклами с участието на музикалните комедианти Картър Вейл и Кайл Гордън, последният от които стана вирусен в TikTok със своите жанрови пародии. И в двете фази на повторното стартиране на джингъла, намирането на правилните влиятелни партньори беше ключово.

Достигането до аудиторията на платформите, където те прекарват времето си, също е движещата сила зад активирането на Fortnite на Mentos. Марката и агенцията BBH London миналия месец създадоха персонализирана ракетна установка в рамките на платформата за игри Fortnite Creative, превръщайки сода гейзера, свързан с марката, в „Mentos Fizzooka“.

Артикулът беше пуснат в популярни карти, които имат комбинирана аудитория от повече от един милион играчи на ден средно, актуализирайки трайна част от познанието на марката, която продължава да живее в научни експерименти и клипове в социалните медии.

„Подобно на нашия джингъл, лудост е колко хора все още правят експеримента Mentos-Diet Coke“, каза Редмънд. „Искахме да предприемем този емблематичен експеримент, който други все още правят днес, да използваме това, но също така да се опитаме да се свържем с публиката от поколението Z. Знаем, че за хората от поколението Z игрите са живот за много от тях.“

Mentos Fizzooka — активиране, създадено независимо от създателя на Fortnite Epic Games — демонстрира как маркетолозите продължават да търсят начини да съживят своите марки в платформите за игри. Активирането дава на Perfetti Van Melle известен контрол върху все по-нестабилния медиен свят и икономически пейзаж, независимо дали е изправен пред забавената забрана на TikTok или въздействието на тарифния режим на Тръмп.

"Важно е да останем пъргави. Трябва просто да контролираме това, което е в рамките на нашия контрол. Всеки добър търговец ще има някои планове за действие при извънредни ситуации. Като се има предвид днешната среда, винаги първо трябва да се има предвид потребителят и това какво правят и къде се намират ще бъде важно. Ако нещо стане недостъпно, ще има други начини, по които ще търсим как да достигнем до нашите потребители", обясни Редмънд. 

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                             

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела