Бионсе пее за Levii’s в нова кампания

Бионсе пее за Levii’s в нова кампания

Levi’s си партнира с Бионсе за нова кампания, озаглавена „Reiimagine“, която ще преосмисли няколко от емблематичните реклами на марката. Последната кампания на Levi’s поставя търговеца на деним в челните редици на поп културата благодарение на звездната мощ на певицата Бионсе, свързвайки дългогодишната идентичност на марката с фигура, която се превърна в сила в световете на музиката, изкуството и модата, пише Marketing Dive. 

„Марката се надява, че кампанията ще подпомогне растежа на женския й бизнес като „окончателна марка за стил на деним. Марката Levi’s има и винаги ще бъде неофициалната униформа за тези, които вървят напред в преследването на по-доброто. Вярваме, че ключова част от това е непрекъснатото изграждане на кодовете на културата“, каза в изявление Кени Мичъл, глобален главен маркетинг директор на марката Levi’s в Levi Strauss & Co. 

Партньорството на Леви с Бионсе идва, след като певицата включи песен „Levii’s Jeans“ в своя вдъхновен от кънтри музика албум „Cowboy Carter“ през март. Културно вградената кампания е създадена с агенция TBWA\Chiat\Day LA и продуцирана от de la Revolucion/Prettybird. Levi’s също работи с фотографа Мейсън Пул по кампанията. 

Първата глава от кампанията преработва рекламата от 1985 г. „Пералня“ с глобалната икона в главната роля и режисьор Мелина Мацукас. Усилията включват телевизия, външна реклама, цифрови и социални медии, печат, бранд активации и ексклузивни продукти. 

Напълно интегрираното усилие ще се разгърне в различни традиционни и дигитални канали и ще започне с цифрови прожекции на ключови пазари, включително Сан Франциско, Хюстън, Чикаго, Ню Йорк, Атланта, Париж, Лондон и Берлин. Допълнителни елементи на външна реклама вече започнаха по целия свят.

Levi Strauss & Co. отчита 8% годишно увеличение на нетните приходи през второто тримесечие, със 17% увеличение в Северна и Южна Америка. 

Levi’s не е единствената марка, която се стреми да увеличи предлагането на деним чрез кънтри-уестърн маркетинг. Конкурентът Wrangler този месец се завърна в националната телевизия и стартира първата си глобална рекламна кампания със спот, който се фокусира върху неговото западно наследство.  

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?