Интелигентен ход
Преди да се запознаете с по-подробните елементи на локален PPC (плащане на клик) акаунт и защо е важен, трябва да знаете какво е локален PPC акаунт. Този тип PPC акаунт е насочен към клиенти в определен регион.
Локализиран PPC е стратегия, при която използвате геотаргетинг и локални ключови думи. Въпреки че може да предположите, че само местни, обикновени магазини ще трябва да използват този тип кампании, това не винаги е така. Дори ако имате магазини по целия свят, е възможно да обслужвате и продавате на потенциални клиенти с локализирана PPC кампания.
Защо провеждането на локализирани PPC кампании е интелигентен ход? Като PPC маркетинг експерт, една от основните ви отговорности е да оптимизирате кампании. Думата "оптимизиране" може да изглежда широка, обаче представлява няколко тактики. Основната област на фокус за оптимизация е да се подобри ангажираността чрез честота на кликване, като същевременно се подобри възвръщаемостта на разходите за реклама чрез възможни клиенти и транзакции. Той е фокусиран върху това всеки долар във вашия PPC бюджет да отиде възможно най-далеч. Ако обаче имате ограничен бюджет и не можете да си позволите да харчите маркетинговите си долари за кликвания, трябва да оптимизирате това, което работи.
Основният начин за оптимизиране на локални PPC кампании е да се фокусирате върху ефективността на определена географска област. Обикновено можете да намерите тези възможности, ако влезете в данните. Можете дори да използвате отчитане на местоположението в Google Ads за повече информация относно целевите и съвпадащи местоположения.
Отделянето на време за преглед на отчетите за местоположението ще ви помогне да намерите нови области на DMA (метод за пренос на данни между оперативната памет и вътрешните устройства без участието на централния процесор) или пощенски кодове, водещи до резултати. Това ще ви помогне да подобрите офертите си и да увеличите трафика.
Можете също да намерите области, които да изключите от кампанията си. Това са онези, които прахосват разходите ви за PPC кампании и не водят до реализации. Можете също да получите достъп до отчет за разстоянието в Google Ads, който ще покаже, че разстоянието от местоположението ви влияе върху ефективността на рекламите ви при търсене.
Ето някои от конкретните причини, поради които трябва да оптимизирате за местоположение във вашите PPC кампании.
- 30% от търсенията на нещо в определено местоположение водят до покупка
- 93% от американците търсят онлайн, за да намерят местен бизнес
- Приблизително 33% от всички търсения, направени на мобилни устройства, са базирани на местоположение
Имайте предвид обаче, че местните кампании са нещо повече от настройките за местоположение. Въпреки това, огромни фактори, допринасящи за ефективността, са предназначени чрез локализирани ключови думи.
Както можете да видите, оптимизирането на вашите локални PPC кампании ще ви осигури редица предимства и ще ви помогне да извлечете максимума от тях. Това ще ви помогне да постигнете още по-голям успех в дългосрочен план.
Източник: Питър Рослер за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.